Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336505 Hoi. Ik zit nu bij deze missie. Maar op WikiGTA staat dat je het beste armor kunt hebben. Nou ik opzoek naar armor maar. Ik kan geen armor kopen en geen armor vinden op de vind plekker die staan aan gegeven. Iemand enig idee hoe ik nu aan armor kom? Groet W1ckeD
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336666 Normaal kan je toch armor kopen in de Ammunation shop?
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336672 weet je het huis van asuka zijn in gta 3 daar rechtover bij een zwembadje ligt een armor bij een deur Bewerkt: 10 februari 200619 jaren door svenie
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren Auteur comment_336678 Staat die ook op de armor kaart? Want nergens vind ik armor die staat op de armor kaart @ WikiGTA. De armors liggen er gewoon niet en ik zoek alles af.
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336682 kijk toch nog maar eens goed ik weet zeket dat er daar 1 ligt en ik vind dat zelf het makelijkst te vinden
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336733 Ga gewoon naar Salvatore's mansion. Rechttegenover heb je een grassig gebied met enkele bankjes. Als je verder gaat kom je een soort van daken tegen waar je over moet, het zijn eerder een soort verhogingen. Net achter de 2de verhoging, langs de rechterkant zou er een armor moeten liggen op het dak van een garage...
Hoi.
Ik zit nu bij deze missie.
Maar op WikiGTA staat dat je het beste armor kunt hebben.
Nou ik opzoek naar armor maar.
Ik kan geen armor kopen en geen armor vinden op de vind plekker die staan aan gegeven.
Iemand enig idee hoe ik nu aan armor kom?
Groet
W1ckeD