Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336691 hoi iedereen kan iemand mij helpen ? het lukt mij nooit om auto's die ik heb gedownload in mijn spel te plaatsen . zou mij iemand kunnen uitleggen goe het moet en kan je mij zeggen welke auto ik het er best gebruik zeg gewoon een auto van deze site den ?? dank u
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336695 Je moet ze Replacen. (zie hier meer over in. Master Tut. list) een korte uitleg: *Download spooky's IMG Tool (te downloaden op www.gtagames.nl) *Als het goed is, staat in de Readme van het object WAT je precies moet vervangen. (lees dat even na) *Open de GTA3.IMG met Spooky's IMG-tool *Zoek de DFF -en TXD van het object op. *Verwijder ze allebei. *Voeg de TXD -en DFF van het nieuwe object toe. *Als het goed is, dan moet ie het nu doen, anders vraag je het me wel even. Extra: Je kan ze Replacen, maar als het de kans is groot dat ie het niet doet (vanwege de grote) SSX-Breaker........... Bewerkt: 12 februari 200619 jaren door SSX-Breaker
hoi iedereen kan iemand
mij helpen ? het lukt mij nooit om auto's die ik heb gedownload in mijn spel te plaatsen .
zou mij iemand kunnen uitleggen goe het moet
en kan je mij zeggen welke auto ik het er best gebruik zeg gewoon een auto van deze site den
?? dank u