Geplaatst: 9 september 200420 jaren comment_26630 HAllo mede forummers! Ik wil even wat laten zien wat is gebeurt in de sever vandaag en verzoek dat dit niet meer gebeurd dit kan dus niet! Ik zal een paar zinnen uit het gesprek halen Ik werd een paark keer weg gevode ik!? gta_dude: niet het antwoord op mij vraag heb je een fucking huisdier Flaccid: neej gta_dude: ik heb het tegu t gta hondenaaier gta_dude: neuk je familie gta_dude: mooi wallied en ik tegu jullie gta_dude: kut hond ssgner: ik ben ssgner T-gta: niet schelden! vieze vuile tering hond fuck jou T-gta: liever niet! T-gta: ik verzoek jou vriendelijk hier mee op te houden gta_dude: ok gta_dude: is goed T-gta: ok ssgner: ik verzoek je moeder te neuken dfie beweerd dat ie admin is gta_dude: zeg alemmal maatr ja anders ban ik jullie ik ben de admin T-gta: jij?:S gta_dude: !admin <No admins currently present.> gta_dude: ik ja T-gta: ey ga eens lekker een anderen server verzieken! Denken jullie leuk te zin T-gta: nu krijg ik natuurlijk T-gta: weer zo een domme opmerking Flaccid: wat T-gta: Dit is echt vool kleine kindjes wat jullie doen gta_dude: fuck je moeder hij het nog een moeder jij nie jij hebt een man als moeder ssgner: hij het nog een moeder jij nie jij hebt een man als moeder Flaccid: hehe T-gta: Ow? T-gta: weet je meer dan mij Flaccid: sow wat als hij daar blij mee is:P Flaccid: datis niet zow Flaccid: dat jij in een weeshuis zit kan ik nix aan doen Mensen! Ik schrok ik vind dit niet normaal! als die mensen die in die server satan dit lezen hoop ik dat ze hier mee op houden! Ik zit bijna altijd in de server heb nog noit zo iets mee gemaakt! Ik weet dat die gta_dude 13 is! Maar dan nog Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden! Edit: Ik word er weer uit gegooit heeft deze jongen de toutjes in handen!? Dan doet ie het niet goed! Ik vind niet niet normaal! Ik zie net dat ik gekickt ben Snappen jullie het nog!?
Geplaatst: 9 september 200420 jaren Auteur comment_26744 Zo vandaag meteen mijn "werk" gedaan Van vanmiddag 4 uur tot nu! En het was zeer leuk ben blij dat ik dit kan en mag doen ! Bedankt staff!
Geplaatst: 11 september 200420 jaren comment_27063 Zo vandaag meteen mijn "werk" gedaan Van vanmiddag 4 uur tot nu! En het was zeer leuk ben blij dat ik dit kan en mag doen ! Bedankt staff! veel suc6 T-Gta :lol: maaak er iets mooi van
Geplaatst: 11 september 200420 jaren comment_27241 Hmm.. Hoop wel dat er mensen uitgezocht worden die ervaring hebben op het gebied van MTA... Want ik weet zeker dat sommige van jullie me aan zouden zien als een "cheater", wat ik dus niet ben... Maar uit ervaring weet ik gewoon dat er mensen zijn die denken dat ik het tog ben, omdat ik beter ben (niet uit kapsones bedoeld ofzo...), maar goed... Keuze is aan jullie zelf natuurlijk... Erm... Verder valt dat gesprek nog reuze mee, ik kom in servers normaal gesproken dit soort dingen wel erger tegen, en veel vaker ook... Mjah... Dit soort gedrag valt niet tegen te houden... Er staan immers tog genoeg servers op zodat ze zo weer naar een andere server kunnen verhuizen om daar verder te gaan...
HAllo mede forummers!
Ik wil even wat laten zien wat is gebeurt in de sever vandaag en verzoek dat dit niet meer gebeurd dit kan dus niet!
Ik zal een paar zinnen uit het gesprek halen
Ik werd een paark keer weg gevode ik!?
gta_dude: niet het antwoord op mij vraag heb je een fucking huisdier
Flaccid: neej
gta_dude: ik heb het tegu t gta hondenaaier
gta_dude: neuk je familie
gta_dude: mooi wallied en ik tegu jullie
gta_dude: kut hond
ssgner: ik ben ssgner
T-gta: niet schelden!
vieze vuile tering hond
fuck jou
T-gta: liever niet!
T-gta: ik verzoek jou vriendelijk hier mee op te houden
gta_dude: ok
gta_dude: is goed
T-gta: ok
ssgner: ik verzoek je moeder te neuken
dfie beweerd dat ie admin is
gta_dude: zeg alemmal maatr ja anders ban ik jullie ik ben de admin
T-gta: jij?:S
gta_dude: !admin
<No admins currently present.>
gta_dude: ik ja
T-gta: ey ga eens lekker een anderen server verzieken! Denken jullie leuk te zin
T-gta: nu krijg ik natuurlijk
T-gta: weer zo een domme opmerking
Flaccid: wat
T-gta: Dit is echt vool kleine kindjes wat jullie doen
gta_dude: fuck je moeder
hij het nog een moeder jij nie jij hebt een man als moeder
ssgner: hij het nog een moeder jij nie jij hebt een man als moeder
Flaccid: hehe
T-gta: Ow?
T-gta: weet je meer dan mij
Flaccid: sow wat als hij daar blij mee is:P
Flaccid: datis niet zow
Flaccid: dat jij in een weeshuis zit kan ik nix aan doen
Mensen!
Ik schrok ik vind dit niet normaal! als die mensen die in die server satan dit lezen hoop ik dat ze hier mee op houden!
Ik zit bijna altijd in de server heb nog noit zo iets mee gemaakt! Ik weet dat die gta_dude 13 is! Maar dan nog
Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden!
Edit: Ik word er weer uit gegooit heeft deze jongen de toutjes in handen!? Dan doet ie het niet goed!
Ik vind niet niet normaal!
Ik zie net dat ik gekickt ben
Snappen jullie het nog!?