Geplaatst: 11 februari 200619 jaren comment_337233 Hallo, Ik heb enkele vragen over de codes die je in MTA SA kan gebruiken op mijn server. 1) bestaat er een code waarmee je een map direct kan laden? 2) waarvoor dienen de tags die na sommige codes staat bv rcon <command> <arguments ...> 3) waarvoor dienen volgende codes? Klik hier voor de codes. 4) waarvoor dienen de codes load en unload? CrazyNDC
Geplaatst: 11 februari 200619 jaren comment_337243 Hallo,Ik heb enkele vragen over de codes die je in MTA SA kan gebruiken op mijn server. 1) bestaat er een code waarmee je een map direct kan laden? 2) waarvoor dienen de tags die na sommige codes staat bv rcon <command> <arguments ...> 3) waarvoor dienen volgende codes? Klik hier voor de codes. 4) waarvoor dienen de codes load en unload? CrazyNDC 1) /vote map <mapnaam> //Vote om een uitgekozen map te doen 2)? 3)? 4)? Zie ook het commando's topic.
Hallo,
Ik heb enkele vragen over de codes die je in MTA SA kan gebruiken op mijn server.
1) bestaat er een code waarmee je een map direct kan laden?
2) waarvoor dienen de tags die na sommige codes staat bv rcon <command> <arguments ...>
3) waarvoor dienen volgende codes? Klik hier voor de codes.
4) waarvoor dienen de codes load en unload?
CrazyNDC