Geplaatst: 11 februari 200619 jaren comment_337265 als ik met sweet op het dak ben dan komt er geen helikopter die je dan moet vernietigen. er komt helemaal niks kan iemand mij helpen
Geplaatst: 11 februari 200619 jaren comment_337270 Hallo iman, welkom op dit Forum! Start de missie eens opnieuw, en kijk dan of er wel een helicopter verschijnt. Als dat niet het geval is, kun je eens al je mods erafgooien (als je die hebt). Als dat dan ook nog niet werkt, zou ik het hele spel opnieuw installeren, en je savegame natuurlijk goed bewaren, maar die wordt meestal vanzelf bewaard, als je niks raars aanklikt tijdens de deïnstallatie (met iets raars bedoel ik bijvoorbeeld een selectievakje waarin gevraagd word of je je savegames ook wilt verwijderen). Wanneer er dan nog geen helicopter verschijnt, moet je eens kijken of er misschien krassen op je dvd van San Andreas zitten, want dat zou ook altijd nog kunnen. Veel succes ermee! Bewerkt: 11 februari 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 11 februari 200619 jaren Auteur comment_337389 hey bedankt voor de tip het is me gelukt de helikkopter kwam wel ik had hem vernietigd en de rest van de missie gehaald
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337908 proficiat je kan ook naar deze website gaan voor hulp (voor als je een missie niet goed zou begrijpen) Bewerkt: 12 februari 200619 jaren door tallex
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren Auteur comment_338087 bedankt maar ik ben nu al een heel stuk verder
als ik met sweet op het dak ben dan komt er geen helikopter die je dan moet vernietigen. er komt helemaal niks
kan iemand mij helpen