Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337772 ik speel vaak Call Of Duty 2 dus ik speelde 3 dagen geleden weer, blijft hij opeens hangen, daarna loopt hij heel Laggerig ik heb hem altijd al op zijn allerhoogst gespeeld, en zelf als ik hem op het allerlaagst speel heeft hij nog lag weet iemand hoe dit kan komen ? alle programma's doe ik uit als ik ga gamen , dus daar ligt het niet aan B.V.D. Johan O.
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337773 [dit hoort in software] Misschien is het een virusscanner die telkens update? Reinstall helpt meestal wel.
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren Auteur comment_337775 [dit hoort in software]Misschien is het een virusscanner die telkens update? Reinstall helpt meestal wel. bedankt voor de snelle reactie ok herinstalleren, ben ik dan me Savegame niet kwijt ?
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337801 Dat kun je toch bij verwijderen kiezen. Of back-up ze dan. Ik heb bij elke spel een map Back-up waar de orginele .exe en niet-aangepaste files in staan.
ik speel vaak Call Of Duty 2
dus ik speelde 3 dagen geleden weer, blijft hij opeens hangen, daarna loopt hij heel Laggerig
ik heb hem altijd al op zijn allerhoogst gespeeld, en zelf als ik hem op het allerlaagst speel heeft hij nog lag
weet iemand hoe dit kan komen ?
alle programma's doe ik uit als ik ga gamen , dus daar ligt het niet aan
B.V.D. Johan O.