Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337989 Hoi allemaal , me eerste berichtje hier ik heb 2 vragen aan jullie , hopelijk kunnen jullie me helpen .... * Hoe moet ik RCON instellen in het '' mtaserver.conf '' bestandje ?? * En als dat gedaan is , wat moet ik dan intypen in me eigen server ?? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bij me eerste vraag : # RCON # Required: Yes # Purpose: Defines the admin level for <command>. If this is not specified it is defaulted # Format - RCON <command> <admin-level> # Notes: # <admin-level> must be between 1 and 5. If it is invalid, the level is defaulted RCON kick 4 RCON ban 4 RCON mute 2 RCON unmute 2 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Alvast bedankt !!!!!!!!! groetjes Rvanloon
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337998 het gedeelte wat je post is alleen de config van adminlevels... je moet het volgende hebben: # Admin# Required: No # Purpose: Defines all the people in-server who can rcon_login to admin # Format - Admin <name> <password> <admin-level> # Notes: # admin-level must not go above 5 # Names and passwords are case sensitive #Admin Default password 5 Admin rvanloon password 5 < de manier waarop je een admin toevoegd (note: geen # ervoor plaatsen) Inloggen gaat dmv in je chatvenster (T) /rcon_login password of console (F8) rcon_login password in te voeren...
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren Auteur comment_338025 Zo dus : # Admin # Required: No # Purpose: Defines all the people in-server who can rcon_login to admin # Format - Admin <richard> <771515> <5> # Notes: # admin-level must not go above 5 # Names and passwords are case sensitive #Admin Default password 5 En inloggen : /rcon_login 771515 ------------------------------------------------ Dit heb ik dus gedaan , maar het werkt niet groetjes Rvanloon
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338043 lees de onderste regel van mijn quote even overnieuw
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren Auteur comment_338046 okej zal ik ff doen : Admin rvanloon password 5 < de manier waarop je een admin toevoegd (note: geen # ervoor plaatsen) Snap het nog niet
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren Auteur comment_338343 WAAROM ANTWOORD JE GEWOON NIET >>> Door RTS: We zijn geen forum antwoordapparaat, nog een keer zo'n dubble/tripple post en je hebt een warn.....<<<
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338348 1. Je mag niet dubbel posten en al helemaal niet triple. 2. Dit moet het zijn. Admin rvanloon password 5 < de manier waarop je een admin toevoegd (note: geen # ervoor plaatsen)
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338391 kijk eens in volgend onderwerp !!! Klik hier CrazyNDC
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_378624 En als je het dan nog niet snapt: # Admin# Required: No # Purpose: Defines all the people in-server who can rcon_login to admin # Format - Admin <name> <password> <admin-level> # Notes: # admin-level must not go above 5 # Names and passwords are case sensitive #Admin Default password 5 Admin JouwNicknameInMTA wachtwoord <!--De Betekenis--> -Waar Admin voor staat in de laatste regel: nu weet de server dat jij een Admin gaat toewijzen aan rcon. -Waar JouwNicknameInMTA voor staat: De nickname die jij gebruikt op je server om in te loggen op rcon, dus als je bijvoorbeeld: rvanloon gebruikt, moet je ook steeds weer die naam gebruiken ingame, anders kun je niet inloggen op rcon. -Waar wachtwoord voor staat: Hierbij wijs je een wachtwoord toe die je ingame gebruikt om in te loggen op rcon, het ingame command is hierbij: "/rcon_login wachtwoord" (zonder "", en dit kun je gewoon in het chatvenstjertje van MTA doen. Hopelijk heb je hier wat aan.
Hoi allemaal , me eerste berichtje hier
ik heb 2 vragen aan jullie , hopelijk kunnen jullie me helpen ....
* Hoe moet ik RCON instellen in het '' mtaserver.conf '' bestandje ??
* En als dat gedaan is , wat moet ik dan intypen in me eigen server ??
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bij me eerste vraag :
# RCON
# Required: Yes
# Purpose: Defines the admin level for <command>. If this is not specified it is defaulted
# Format - RCON <command> <admin-level>
# Notes:
# <admin-level> must be between 1 and 5. If it is invalid, the level is defaulted
RCON kick 4
RCON ban 4
RCON mute 2
RCON unmute 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alvast bedankt !!!!!!!!!
groetjes
Rvanloon