Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338017 hoi iedereen weet iemand welke knop ik moet indrukken om de voorkant van tommy tezien als ik wandel
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338020 Het hangt ervan af welke knop je hebt ingesteld... het moet de look behind knop zijn..
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren Auteur comment_338030 Het hangt ervan af welke knop je hebt ingesteld... het moet de look behind knop zijn.. maar dan kijkt hij dan toch ook achterom??? ik zou graag hebben dat hij niet achterom kijkt gewoon vooraanzich
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338051 Tot zover ik weet is het 'Q' of 'E' tegelijk in duwen. Ik kan wel verkeerd zijn. Want ik kijk nooit naar de voorkant van Tommy. Verder kan ik jou niet helpen. Nog veel succes. Greetz Matiscus
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338115 Ik heb het hier over SA maar zal wel het zelfde zijn als bij VC: Ik doe het door op Mouse te drukken (op de scroll drukken). Weet niet of dit default was.
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338127 Op de PC kun je achter je kijken door Numpad 1 in te drukken, maar volgens mij draait Tommy zich dan inderdaad om, waardoor je zijn gezicht niet ziet. Wil je toch graag eens zijn gezicht zien, bekijk het lopen dan in de Replay (F1) en dan kun je de camera in elke stand zetten zoals je zelf wilt en kun je zijn gezicht zien...
Geplaatst: 15 februari 200619 jaren comment_339924 Er is wel een manier om Tommy's gezicht te kunnen zien. druk op numpad-1, en ga dan schieten. Dan heb je Tommy van vooraanzicht en je ziet zijn gezicht. Zie screen:
hoi iedereen
weet iemand welke knop ik moet indrukken om de voorkant van tommy tezien als ik wandel