February 12, 200620 yr ik heb weer eens tijd gehad om een nieuwe Mod te maken namelijk Stunt and Gym hier wat screenshots: hier meer screens download link Edited February 12, 200620 yr by tectron
February 12, 200620 yr Het stunt park ziet er leuk uit. Maar ik snap niet wat er aan de Gym veranderd is. Ik zie wel dat er iets meer staat in de zaal. Maar wat kan je er met doen? Ik geef je nu toch al een 8/10. Ga zo door. Ik vind dat je prachtige mods maakt.
February 17, 200620 yr Best mooi best goed gebruik gemaakt van het warenhuis maar je had misschien toch beter een nieuw gymzaal kunnen maken.
February 17, 200620 yr Author ik gebruik dingen uit SA en maak er iets nieuws mee ik maak (nog) geen gebouwen. ik ben het aan het leren
February 17, 200620 yr ik gebruik dingen uit SA en maak er iets nieuws mee Ja dat had ik ook gedaan Heb je een programma gebruikt of met de hand (kladblok) en coordinator gemaakt?
February 18, 200620 yr Author eerst met kladblok maar nu met MED mapeditor wand dat gaat een met een stuk minder fouten Edited February 18, 200620 yr by tectron
ik heb weer eens tijd gehad om een nieuwe Mod te maken namelijk Stunt and Gym
hier wat screenshots:
hier meer screens
download link
Edited by tectron