Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338793 ik maak een filmpje maar hoe spring je nu zover ik bedoel dan bv je rijdt op een ramp hoe kan je dan verder wegvliegen in de lucht ik vlieg nauwelijks weg en bij andere filmpjes die vlieg 10 dubbel verder dan mij (ik heb het spel op ps2) help me
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338809 Wel je kan dit doen door je bike skill op te krikken door veel te rijden ! Ook kan je een cheat doen dan spring je 10x hoger dan normaal ->Geef maximaal voertuig skill (Fietsen, Vliegen, Varen etc.) Square, L2, X, R1, L2, L2, Left, R1, Right, L1, L1, L1 ->Mega Jump CJ kan nu veel verder/hoger springen als normaal Up, Up, Triangle, Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, R2, R2.
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren Auteur comment_338813 van die 10 maal hoger springen is dat ook met de auto
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren Auteur comment_338828 kan je met een auto 10 keer hoger spring of met een motor bij die jumpings
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338839 Nee, met een auto is er geen mogelijkheid of truukje om verder te gaan springen. Hoe sneller je gaat, hoe verder je springt natuurlijk. Dus bij auto's moet je gewoon een zo'n lang mogelijke aanloop nemen. Bij motoren is er dan wel iets waarmee je je motor sneller kan doen gaan. Welke besturing het is voor de PS2 weet ik niet, ik dacht dat je de analog stick naar voor moest duwen. Dan ga je naar voor leunen op je motor en sneller gaan. Gevolg = verder springen vanaf een ramp..
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren Auteur comment_338841 bedankt dizzee en voor de auto gebruik ik wel nitro
Geplaatst: 14 februari 200619 jaren Auteur comment_339413 kun je me is een voorbeeld geven hoe je rap bij een moter gaat is het misschien gewoon vooruit leunen
ik maak een filmpje maar hoe spring je nu zover ik bedoel dan bv je rijdt op een ramp hoe kan je dan verder wegvliegen in de lucht ik vlieg nauwelijks weg en bij andere filmpjes die vlieg 10 dubbel verder dan mij (ik heb het spel op ps2) help me