Geplaatst: 14 februari 200619 jaren comment_339128 Ik heb laatst Resident Evil 4 in de winkel zien staan en nu vraag ik me af of dit spel wel leuk is. En of het de moeite waard is om te kopen. Als het een echt goed spel is, dan zal ik hem zeker gaan kopen. Maar wat vinden jullie van dit spel?
Geplaatst: 14 februari 200619 jaren comment_339130 Goed? Dat is het zeker!!! Heel goed! Op de NGC haalt het een 9.6 en op de PS2 en 9,3. Dus het is een heel goed spel kijk daar maar even! Ik heb het zelf niet maar het lijkt me wel vet.
Geplaatst: 14 februari 200619 jaren Auteur comment_339602 Ik ben nu bij zo´n baas die ik moet verslaan. El Gigante heet ie volgens mij, heeft iemand nog tips voor mij want het lukt me niet.
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341414 Ik ben nu bij zo´n baas die ik moet verslaan.El Gigante heet ie volgens mij, heeft iemand nog tips voor mij want het lukt me niet. Je zat om 2 uur nog te twijfelen of je het ging kopen en nu heb je het? Waarschijnlijk had je het spel al lang.
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren Auteur comment_341424 Ik ben nu bij zo´n baas die ik moet verslaan. El Gigante heet ie volgens mij, heeft iemand nog tips voor mij want het lukt me niet. Je zat om 2 uur nog te twijfelen of je het ging kopen en nu heb je het? Waarschijnlijk had je het spel al lang. Nee, ik had hem nog niet, maar ik was hem toch gaan kopen. En El Gigante heb ik nu verslagen.
Geplaatst: 20 februari 200619 jaren comment_344312 Ashley Graham een lekker ding? .. Nee joh ik heb het gespeeld het is de kopen waard
Ik heb laatst Resident Evil 4 in de winkel zien staan en nu vraag ik me af of dit spel wel leuk is.
En of het de moeite waard is om te kopen.
Als het een echt goed spel is, dan zal ik hem zeker gaan kopen.
Maar wat vinden jullie van dit spel?