Geplaatst: 11 september 200420 jaren comment_26994 Hmm, ik heb dus Gmail, 1 gigabyte opslagruimte. De meeste van jullie gebruiken hotmail, met 2 mb. Gmail is alleen verkrijgbaar via Invite's (uitnodigingen) Ik heb nu 6 Invites, wil je hem hebben, post het dan hier, dan heb je hem vanavond/morgen. Gmail is een test van Google, en kan je niet gewoon krijgen, zoals Hotmail.. (Zijn er meer dan 6 personen die het willen hebben, dan ga ik kiezen wie hem krijgen)
Geplaatst: 5 mei 200619 jaren comment_407796 Ik heb hem wel voor Gmail voor je.. Als je hem wilt zeg het maar.. Ik heb een Bug in dit topic :S
Geplaatst: 5 mei 200619 jaren comment_407801 Ik heb ook nog invite's Nog 140 stuks zo ongeveer. En Dynamic ik heb die bug ook
Geplaatst: 5 mei 200619 jaren comment_407815 Alleen er zijn nu 2 topics over Gmail. Bij die andere kun je invite's aanvragen. Gmail uitnodigingen. IK denk dat het beter is om ze in het nieuwe topic aan te vragen.
Geplaatst: 5 mei 200619 jaren comment_407862 Ik gebruik gewoon Hotmail met 250 MB ruimte.Meer hoef ik niet, dus ik zie geen enkele reden om over te stappen op Gmail. Vindt ik ook ik heb ook nog een email van @HOME daar krijg ik altijd post op en bijna nooit op Hotmail.. Respect!
Hmm, ik heb dus Gmail, 1 gigabyte opslagruimte.
De meeste van jullie gebruiken hotmail, met 2 mb.
Gmail is alleen verkrijgbaar via Invite's (uitnodigingen)
Ik heb nu 6 Invites, wil je hem hebben, post het dan hier, dan heb je hem vanavond/morgen.
Gmail is een test van Google, en kan je niet gewoon krijgen, zoals Hotmail..
(Zijn er meer dan 6 personen die het willen hebben, dan ga ik kiezen wie hem krijgen)