February 15, 200620 yr Kijk uit voor Nep Messenger 8 Beta! Het is een Virus Meer informatie: http://www.msn.nl/services/veiligonline/me...gen/default.asp
February 15, 200620 yr Kijk uit voor Nep Messenger 8 Beta! Het is een VirusMeer informatie: http://www.msn.nl/services/veiligonline/me...gen/default.asp Onzin ik gebruik de Illigale MSN 8 die gelekt is. Ze willen gewoon dat je niet MSN 8 gebruikt. Zelf heb ik er geen problemen mee. Edited February 15, 200620 yr by AmsterdamBoy
February 15, 200620 yr Kijk uit voor Nep Messenger 8 Beta! Het is een Virus Meer informatie: http://www.msn.nl/services/veiligonline/me...gen/default.asp Onzin ik gebruik de Illigale MSN 8 die gelekt is. Ze willen gewoon dat je niet MSN 8 gebruikt. Zelf heb ik er geen problemen mee. Er zijn ook werkende Illegale Beta's maar daar heb je een crack voor nodig, en volgens mij is dat ook een Trojan.. Je hoeft het trouwens ook helemaal niet te merken als je computer naar een Bot-Netwerk wordt gestuurd. Ik gebruik de Legale Beta, en dat geeft me nog altijd een veilig gevoel, als ik hem niet had gebrkegen via een invite, dan had ik hem zowiezo niet illegaal gedownload, dan had ik gewacht tot hij uit was. En voor ik het zou vergeten, Amsterdam ik zou toch maar even scannen op virussen of de Online Symantic Security scan doen. Groeten, ViceAgent. Edited February 15, 200620 yr by ViceAgent
February 15, 200620 yr MSn 8.0 is al heel lang op Warez websites aanwezig. Alleen werkt daarmee je oude e-mail adres om een of andere rede niet. Zelf vind ik dat je of de Legale moet gebruiken of gewoon wachten op 8.0. Op school hoor je ook vaak dingen zo als; 'Versie 8.0 is vet...' maar vaak komen zij later bij mij; 'Mijn computer werkt niet meer.' waarop ik zeg; 'Eigen schuld, heb je 5 Euro dan kom ik hem maken.'
February 15, 200620 yr Een bètaversie is de naam van in ontwikkeling zijnde software.Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter alfa van het Griekse alfabet. Bèta is de tweede letter van dat alfabet. Als er daarna nog een versie komt vóór de definitieve versie, dan wordt die soms de previewversie genoemd. Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest. Bron: WikiPedia.org Dit zegt dus genoeg. Béta versie is een test versie en is dus gebruik op eigen risico. Ik heb zelf totaal geen medelijden als iemand zijn PC hiermee wordt kapot gemaakt. Want het is zijn/haar eigen schuld.
February 15, 200620 yr Als je hem gewoon legaal hebt, dus uitgekozen bent als Béta tester is er nix aan de hand. Edited February 15, 200620 yr by Crifox
February 15, 200620 yr Nu we het er tog over hebben ik heb nog 6 uitnodegingen liggen. PM voor 1 uitnodeging. Vermeld je mail in de pm.
February 15, 200620 yr MSn 8.0 is al heel lang op Warez websites aanwezig. Alleen werkt daarmee je oude e-mail adres om een of andere rede niet. Haha, dan doe jij echt iets fout . Bij mij werkt ie namelijk wel degelijk .
February 15, 200620 yr Zo heb ik dat gelezen. Ergens anders. Dat is ook een tijd terug misschien is het nu wel veranderd.
Kijk uit voor Nep Messenger 8 Beta! Het is een Virus
Meer informatie:
http://www.msn.nl/services/veiligonline/me...gen/default.asp