Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nep Messenger 8 Beta

Featured Replies

  • Author

ja, maar er is nu een neppe msn messenger 8 beta.

Kijk uit voor Nep Messenger 8 Beta! Het is een Virus

Meer informatie:

http://www.msn.nl/services/veiligonline/me...gen/default.asp

Onzin ik gebruik de Illigale MSN 8 die gelekt is.

Ze willen gewoon dat je niet MSN 8 gebruikt.

Zelf heb ik er geen problemen mee.

Er zijn ook werkende Illegale Beta's maar daar heb je een crack voor nodig, en volgens mij is dat ook een Trojan..

Je hoeft het trouwens ook helemaal niet te merken als je computer naar een Bot-Netwerk wordt gestuurd.

Ik gebruik de Legale Beta, en dat geeft me nog altijd een veilig gevoel, als ik hem niet had gebrkegen via een invite, dan had ik hem zowiezo niet illegaal gedownload, dan had ik gewacht tot hij uit was.

En voor ik het zou vergeten, Amsterdam ik zou toch maar even scannen op virussen of de Online Symantic Security scan doen.

Groeten, ViceAgent.

Edited by ViceAgent

MSn 8.0 is al heel lang op Warez websites aanwezig. Alleen werkt daarmee je oude e-mail adres om een of andere rede niet.

Zelf vind ik dat je of de Legale moet gebruiken of gewoon wachten op 8.0.

Op school hoor je ook vaak dingen zo als; 'Versie 8.0 is vet...' maar vaak komen zij later bij mij; 'Mijn computer werkt niet meer.' waarop ik zeg; 'Eigen schuld, heb je 5 Euro dan kom ik hem maken.'

Een bètaversie is de naam van in ontwikkeling zijnde software.

Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter alfa van het Griekse alfabet. Bèta is de tweede letter van dat alfabet. Als er daarna nog een versie komt vóór de definitieve versie, dan wordt die soms de previewversie genoemd.

Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest.

Bron: WikiPedia.org

Dit zegt dus genoeg. Béta versie is een test versie en is dus gebruik op eigen risico. Ik heb zelf totaal geen medelijden als iemand zijn PC hiermee wordt kapot gemaakt. Want het is zijn/haar eigen schuld.

Als je hem gewoon legaal hebt, dus uitgekozen bent als Béta tester is er nix aan de hand.

Edited by Crifox

Mjah daar ben ik het mee eens met je

Een van mijn vrienden is er in getrapt en heeft volgens mij een virus.

Nu we het er tog over hebben ik heb nog 6 uitnodegingen liggen. PM voor 1 uitnodeging. Vermeld je mail in de pm.

MSn 8.0 is al heel lang op Warez websites aanwezig. Alleen werkt daarmee je oude e-mail adres om een of andere rede niet.

Haha, dan doe jij echt iets fout ;).

Bij mij werkt ie namelijk wel degelijk :puh:.

Zo heb ik dat gelezen. Ergens anders. Dat is ook een tijd terug misschien is het nu wel veranderd.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.