Jump to content
Geplaatst:
comment_340164

Hallo mensen, ik ben verplan om een mod te maken (GTA Miami-Liberty) waarbij de eilanden van GTA3 IN Vice City te zetten (niet vervangen maar erbij) Natuurlijk wil ik wel wat dingen aan de eilanden veranderen, maar ik wil dat de eilanden grotendeels hetzelfde blijven. Een deel van Leaflinks wordt verwijderd, namelijk de bovenkant. Ik stuur later een screen waar en hoe. Ik zeg wel even iets:

Portland komt aan de linker kant van Zuid-Downtown (bijna over de grens)

Staunton Island komt aan de rechterkant van Vice Point.

Shorside Vale (niet volledig, vliegveld wordt verwijderd) komt op de plek waar de bovenkant van Leaf Links was (de bovenkant is waar de weg van boven Leaf Links scheidt.)

De eilanden mogen wel wat uitgebreider zijn, maar mijn vraag is. Wie wil meedoen!

(Later maak ik een uitgebreide info. dit was even omdat ik ergens heen moet)

Ik zoek leden!

LEDEN:

2

NEGATIEVE OPMERKINGEN:

6

POSTIEVE OPMERKINGEN:

3

Bewerkt: door SSX-Breaker

  • Reacties 61
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_345696

Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden.

Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)
Jij mapt hem toch? :roll:

Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar......

Bedankt dat je dit vraagt

SSX-Breaker.........

Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons :cab: ? SA kan er max 2000 aan..

Idd die brug heeft al veel poly's laat staan die lantaarns er nog bij geschat 20 per lantaarnpaal geschat over de weg een stuk 20 á 30 dus dan heb je als 20 hebt dan heb je als 400 poly's meer.(20x20)

Nou en ik denk dat ze wel wat meer bevatten dan 20 dus dat wordt hopeloos als je dat gaat doen. :cab:

Hoeveel poly's een model heeft maakt niet veel uit, maak gewoon een simpele col en klaar :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.