Jump to content
  • Reacties 43
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_354779

mooi nu begrijp ik alles van die green sabre enzo en op een website of deze site zeggen ze dat cj wegloopt voor de gangs maar in libery city is hij zelf een gangster lol hij slaat ieùmand in elkaar pakt een auto af en al maarja ik ga maar zeggen goed gedaan carl johnson :sigaar:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_427736

Mooi filmpje :*D Echt heel verduidelijkend, en dat met die kill op zijn ma, dat Sweet Carl belt en zegt, It's mom, she's killed. En dan speelt San Andreas zich af ;):Y

Mooi filmpje, echt mooie graphics voor een ingame scene. En ook chill dat je af en toe die Sabre ziet rijden op weg naar de hood. :-(

Greetz,

GTA Vice VIP

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_518269

Dit is GEEN bump, want ik vind dat ik voor deze vraag geen topic moet aanmaken!

Dus dit is mijn vraag, staat er op het internet misschien ook ergens de introduction van sa maar dan nl ondertiteld? Ikzelf heb het niet gevonden! hopelijk kunnen jullie mij helpen?

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:
comment_518337
Dit is GEEN bump, want ik vind dat ik voor deze vraag geen topic moet aanmaken!

Dus dit is mijn vraag, staat er op het internet misschien ook ergens de introduction van sa maar dan nl ondertiteld? Ikzelf heb het niet gevonden! hopelijk kunnen jullie mij helpen?

gta-freak2 :cya:

Ik denk het niet, tenzij iemand zo'n speciale versie gemaakt heeft. Misschien wil iemand die genoeg tijd heeft even met één of ander programma Nederlandse ondertiteling eronder zetten, zodat je het beter begrijpt. Maar op het Internet heb ik er geen gevonden, misschien kan je zelf ook nog eens rondkijken ? :)

Geplaatst:
comment_518877

Erg goed filmpje, eerst was GTASA erg onduidelijk, ik had het gevoel missie`s te doen zonder benul waar het voor nodig was, maar nu is me het heel wat duidelijk, maar de stroryline is nog steeds erg moeilijk te begrijpen :Y

Gta 3 zijn storyline is nog de makkelijkste.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.