Dit topic is bedoelt om dingen te vragen over het Graphics Team 06. Meestal krijg je antwoord, maar dat kan ik je niet verzekeren (). Je kunt hier ook gerust praten, bijvoorbeeld als je een klein dingetje in je signature niet mooi vind, kan je dat hier gerust melden. Ik neem aan dat alle leden van het GT hun .PSD files opslaan. Wat niet toegestaan is, is hele .PSD files doorgeven aan de persoon die een aanvraag heeft gedaan. De files zijn voor het GT en niet voor anderen. Zie je ergens een fout in een topic staan, of is je signature nog niet gemaakt, meld het hier.
Dit topic is bedoelt om dingen te vragen over het Graphics Team 06. Meestal krijg je antwoord, maar dat kan ik je niet verzekeren (
). Je kunt hier ook gerust praten, bijvoorbeeld als je een klein dingetje in je signature niet mooi vind, kan je dat hier gerust melden. Ik neem aan dat alle leden van het GT hun .PSD files opslaan. Wat niet toegestaan is, is hele .PSD files doorgeven aan de persoon die een aanvraag heeft gedaan. De files zijn voor het GT en niet voor anderen. Zie je ergens een fout in een topic staan, of is je signature nog niet gemaakt, meld het hier.
Bewerkt: door Arjen