Jump to content
Geplaatst:
comment_341298

gt06qa3nj.png

gtlogosm1ai.png

Dit topic is bedoelt om dingen te vragen over het Graphics Team 06. Meestal krijg je antwoord, maar dat kan ik je niet verzekeren (:puh:). Je kunt hier ook gerust praten, bijvoorbeeld als je een klein dingetje in je signature niet mooi vind, kan je dat hier gerust melden. Ik neem aan dat alle leden van het GT hun .PSD files opslaan. Wat niet toegestaan is, is hele .PSD files doorgeven aan de persoon die een aanvraag heeft gedaan. De files zijn voor het GT en niet voor anderen. Zie je ergens een fout in een topic staan, of is je signature nog niet gemaakt, meld het hier.

Bewerkt: door Arjen

• Reacties 108
  • Bezichtigingen 8.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_552897

Type: handtekening

Stijl: geinig

Grootte: zo groot als toegestaan is als handtekening

Plaatje: deze

Tekst: basw6

Rand: hoeft niet perse

Render: hoeft niet persee

Extra: nee

als dit zou lukken dan zou het goed zijn

edit: oja en ook nog een leuke avatar in dezelfde stijl

ik snap niet wat hier mis aan is

hij was niet compleet ingevuld ofzo

kan iemand mij helpen

Geplaatst:
comment_552899

Ik heb even je aanvraag bekeken, maar het lijstje is goed. De topictitel is fout. We snappen dat je een Donald Duck signature wil hebben, maar de afspraak is dat we voor de titel Signature gebruiken. GTA Ripper heeft het in zijn post uitgelegd wat er fout is; de titel en niet het lijstje. In zijn post staat ook hoe je dit moet oplossen. :)

In GT06 topic staat:

voorbeeld3lp.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.