- Reacties 35
- Bezichtigingen 2.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Arjen 6 posts
-
Nemean^inf 6 posts
-
Eli R 5 posts
-
Thabit 3 posts
Popular Days
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik heb de laatste tijd wat rond zitten kijken over de sigs,
Ik heb niks te kwaken over de sigs maar wel over de manier van raten van de mensen.
Jullie raten (of een deel van jullie) op de style en niet op de manier hoe het in elkaar zit,
Ik neem een voorbeeld: De tech sigs van gizmo en achille.
Dan staat er ik hou niet van tech sigs.
Kijk zo'n mening leuk maar daar hebben ze niks aan, ze willen comentaar op de look van de sig, en of je hem leuk vind niet dat je er niet van houdt.
Ook heb ik eens gezien over de manier van denken over anime/manga.
Ik heb eens een mening gezien/gelezen, ik houdt niet van manga en dan wordt hij zo afgekeurd.
Zo'n rating vind ik niet leuk, of eigenlijk ten opzichte van de maker.
Je mag wel een mening uiten dat niet, maar bekijk eens hoe je dingen hebt gezegd en denk dan nog eens hoe het er uit ziet voor de maker.
Als ik nou de nieuwe techsig zie van Achille, vind ik het jammer dat jullie zeggen het heeft niks met tech te maken, dat is gewoon geen rating vind ik, als je nou na gaat hoeveel werk erinzit.
Maar ook zie ik soms minder goede desginers die ook dingen zeggen. Dan wil ik wel eens zeggen, Jonge je kan het zelf niet eens of kan jij het maken.
En dan zal het antwoord zijn, ''Nee'' of er zal geen antwoord zijn.
Jammer genoeg komt het vaak voor en ik vind dat er wel wat moet veranderd worden daarin,
Ik denk dat er meerdere ermee eens zijn over het geval van rate, Ik open deze topic omdat de rating niet perfect loopt eigenlijk, en ik hoop niet dat jullie me gaan afkraken hier op.
Maar ik doe het alleen maar voor de maker.
Daarom zou ik eigenlijk wat verandering willen zien.
Of een soort schema die word ingezet die je kan invullen bij het beoordelen,
Dan weet je tenminste waarom.
Ik hoop dat er wat veranderd hier door, want anders zie ik liever alleen maar ''Ziet er leuk uit''
Vriendelijke groet,
-supremecars-