Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341619 weet er iemand waar ik de ganster auto genaamd de slamvan kan vinden??? kheb al gekeken op gtagames.nl maar daar staat et niet en op wikigta staat et ook nie. plaese help mij
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341641 Volgens mij heeft hij geen echte plaats. Maar je vind hem best veel soms in LV bij The Strip of bij die wijk waar Millie woont. Als je de slamvan geexporteerd hebt zou je hem ook nog kunnen importeren op de juiste dag...
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341643 De slaman is geen gang auto en hij rijd overal je moet een beetje geluk hebben maar hij rijd meestal op de strip in Las Venturas.Edit:Little Mister was me voor. Bewerkt: 17 februari 200619 jaren door gta-liefhebber
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341647 Geen Gangster Auto ?? Oke er rijden geen Gans in, Maar toch vind ik het wel een echte gangster bak
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341652 Ook veel te vinden in LS rond The CJ House Het is een lowrider
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341675 Geen Gangster Auto ??Oke er rijden geen Gans in, Maar toch vind ik het wel een echte gangster bak Oh bedoel je dat ben ik het helemaal mee eens.
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren Auteur comment_341690 kunnen julie soms een plattegrond plaatsen met de plaatsen waar ik hem kan vindenb???
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341691 Jepz, dat bedoelde ik Als ik erin rijd voel ik me helemaal Gansta ! saboy: Ze zeggen net allemaal plaatsen waar je hem kunt zien rijden en ze zeggen ook dat hij nergens gewoon staat Bewerkt: 17 februari 200619 jaren door TheRing
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341693 kunnen julie soms een plattegrond plaatsen met de plaatsen waar ik hem kan vindenb??? Ja, dat kan wel. Alleen waar die tijdens import en export staat. Normaal zonder import export vind je hem niet, alleen af en toe rondrijden!! Waar de rode circel omheen staat staat de Slamvan. Het is aan de achterkant van de Sexshop bij het vliegveld. Het loaden van het plaatje duur helaas wat lang . @Schaap: Zeker gemaakt met behulp van mijn kaartje . Goed werk man, dit hoort erbij hé!! Teamwork !!! Bewerkt: 17 februari 200619 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 17 februari 200619 jaren comment_341715 En omdat service hoog in ons vaandel staat heb ik hem zelfs meteen even op WikiGTA gezet. Geheel speciaal voor u dus De Slamvan Edit @ Ruurd: Nee, met het kaartje wat Patrick ooit al maakte met álle auto's erop. Alles weghalen met uitzonderingen van de slamvan en klaar
Geplaatst: 18 februari 200619 jaren comment_341997 Kijk je zal hem veel zien rond the strip! en ook in rodeo. hier zie je hem veel. maar ja, je weet als je hem zoekt vind je hem niet!
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren comment_345835 -ze rijden vaak rond dus kan je ze zo pakken (ze rijden vooral rond in Las Venturas in de meest noordelijke plaats) tenminste dat is bij mij zo -ik kan hem krijgen op een bepaalde export plaats (San Fierro) aan de haven tussen vliegveld en vliegdek schip in p.s daar staat ook een nrg 500 met een missie -print een kaart met auto`s van een site
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren comment_345844 srry dat ik wat laat ben... hier staat hij >>>KLIK<<<
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346055 Ze rijden meetsal gewoon rond in gebieden waar geen armoede is of hele andere oude auto's rijden meetal in rijke buurten dus. Gtaboooy
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346058 Ze rijden meetsal gewoon rond in gebieden waar geen armoede is of hele andere oude auto's rijden meetal in rijke buurten dus. Laat ikd an even de rijke gebieden opnoemen. Gister reed ik ongeveer bij de sportschool in Las Venturas ik reed "The Strip" op en zag allemaal Slamvans rijden. Echt heel mooi, jammer dat ik geen garage in LV had maar anders had ik hem geparkeerd. Verder rijdt hij ook heel veel in Vinewood.
weet er iemand waar ik de ganster auto genaamd de slamvan kan vinden??? kheb al gekeken op gtagames.nl maar daar staat et niet en op wikigta staat et ook nie. plaese help mij