Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_341619

weet er iemand waar ik de ganster auto genaamd de slamvan kan vinden??? kheb al gekeken op gtagames.nl maar daar staat et niet en op wikigta staat et ook nie. plaese help mij

Featured Replies

Geplaatst:
comment_341641

Volgens mij heeft hij geen echte plaats. Maar je vind hem best veel soms in LV bij The Strip of bij die wijk waar Millie woont. Als je de slamvan geexporteerd hebt zou je hem ook nog kunnen importeren op de juiste dag...

Geplaatst:
comment_341643

De slaman is geen gang auto en hij rijd overal je moet een beetje geluk hebben maar hij rijd meestal op de strip in Las Venturas.Edit:Little Mister was me voor.

Bewerkt: door gta-liefhebber

Geplaatst:
comment_341691

Jepz, dat bedoelde ik

Als ik erin rijd voel ik me helemaal Gansta ! :puh:

saboy:

Ze zeggen net allemaal plaatsen waar je hem kunt zien rijden

en ze zeggen ook dat hij nergens gewoon staat

Bewerkt: door TheRing

Geplaatst:
comment_341693
kunnen julie soms een plattegrond plaatsen met de plaatsen waar ik hem kan vindenb???

Ja, dat kan wel. Alleen waar die tijdens import en export staat. Normaal zonder import export vind je hem niet, alleen af en toe rondrijden!!

Waar de rode circel omheen staat staat de Slamvan. Het is aan de achterkant van de Sexshop bij het vliegveld. Het loaden van het plaatje duur helaas wat lang :( .

naamloos6tv.png

@Schaap: Zeker gemaakt met behulp van mijn kaartje :clown: . Goed werk man, dit hoort erbij hé!! Teamwork :sigaar: !!!

Bewerkt: door Ruurd31

Geplaatst:
comment_341715

En omdat service hoog in ons vaandel staat heb ik hem zelfs meteen even op WikiGTA gezet. Geheel speciaal voor u dus :D

De Slamvan

Edit @ Ruurd: Nee, met het kaartje wat Patrick ooit al maakte met álle auto's erop. Alles weghalen met uitzonderingen van de slamvan en klaar

Geplaatst:
comment_345835

-ze rijden vaak rond dus kan je ze zo pakken (ze rijden vooral rond in Las Venturas in de meest noordelijke plaats) tenminste dat is bij mij zo

-ik kan hem krijgen op een bepaalde export plaats (San Fierro) aan de haven tussen vliegveld en vliegdek schip in p.s daar staat ook een nrg 500 met een missie

-print een kaart met auto`s van een site

Geplaatst:
comment_346058
Ze rijden meetsal gewoon rond in gebieden waar geen armoede is of hele andere oude auto's rijden meetal in rijke buurten dus.

Laat ikd an even de rijke gebieden opnoemen. Gister reed ik ongeveer bij de sportschool in Las Venturas ik reed "The Strip" op en zag allemaal Slamvans rijden. Echt heel mooi, jammer dat ik geen garage in LV had maar anders had ik hem geparkeerd. Verder rijdt hij ook heel veel in Vinewood.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.