Jump to content
Geplaatst:
comment_341797

Dit is dus een soort poll....maar post hoelang je langste weelie was...die van mij was zojuist:: 583.93 meter op de snelweg van las venturas :sigaar: ik denk dat dit een bug was hoor want ik hoefde alleen X ingedrukt te houden en mijn voorwiel bleef omhoog.. :duh::cab::Y

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_342821

Een Stoppie ik heb er 1tje van 11 seconden.

Gewoon erg hard gaan, remmen naar voor leunen.

Gas geven, rem lossen en naar voor blijven hangen dan doe je een rijdende stoppie.

Dus dan kan je veel langer doe dit best ook in de riolen of op een vliegveld.

Geplaatst:
comment_345803

de hele snelweg rond las venturas (ik hoefde ook alleen x ingedrukt te houden) en te sturen natuurlijk

-tip blijf op de vluchtstrook rijden en niemand rijd je over

Een Stoppie ik heb er 1tje van 11 seconden.

Gewoon erg hard gaan, remmen naar voor leunen.

Gas geven, rem lossen en naar voor blijven hangen dan doe je een rijdende stoppie.

Dus dan kan je veel langer doe dit best ook in de riolen of op een vliegveld.

mijn hoogste is 4 sec. :-( :$

zonder bug was mijn langste 386 meter

Bewerkt: door plippop

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_415124

Wheelies met auto, motor en fiets ben ik best goed in, vooral met de fiets, zo een 1,5 minuut, maarja, het kon langer maar ik had geen zin meer (ik lieg niet). Met een auto ben ik vaak aan het oefenen, 36 sconden lukt wel en met een motor een halve minuut.

Tip: probeer eens een keer met busjes, die hebben ook gewicht op het dak en kunnen omvallen, zoals een Top Fun of Moonbeam. Veel succes verder!

Bewerkt: door Thomas Crown

Geplaatst:
comment_415155

Longest Wheelie distance 4332.77ft

Longest Wheelie time 0:35

Tip is gewoon om over het spoor een wheelie te maken! :sigaar: Kun je gewoon naar achter je gewicht blijven plaatsen en gewoon op je hardst blijven rijden! :Y

Geplaatst:
comment_415491

1595,5Meter dat kan je makelijk en verder tijdens de missie steel een herrier bij het leger danb uitstappen en er rijkt geen verkeer. en de motors kun je vonden op de hoek bij de pizza zaak.

Geplaatst:
comment_416137

Heel veel snelheid maken, dan geen gas meer geven en op een recht stuk achterover leunen! Dan maak je de perfecte wheelie! Je moet niet sturen, en niet op hobbelige wegentjes rijden. Zo krijg je echte de goedde Wheelie!

Geplaatst:
comment_416138
Wheelies met auto, motor en fiets ben ik best goed in, vooral met de fiets, zo een 1,5 minuut, maarja, het kon langer maar ik had geen zin meer (ik lieg niet). Met een auto ben ik vaak aan het oefenen, 36 sconden lukt wel en met een motor een halve minuut.

Tip: probeer eens een keer met busjes, die hebben ook gewicht op het dak en kunnen omvallen, zoals een Top Fun of Moonbeam. Veel succes verder!

LOL hoe doe jij wheelie's met een auto? :puh:

Ik maak erg vaak wheelies met een fiets, en mijn langste is rond de 40 seconden.

En stoppies maximaal 10 seconden ofzo :(

Geplaatst:
comment_416277
Ik weet niet hoe ver en ik ben niet thuis dus ik kan het niet ff opzoeken maar ik weet nog wel hoewlang;

4 minuuten en 34 seconden, toen was ik het zat het werd eentonig... :D

lol, Cj is dus toch ergens beter in dan ik; in het echt kom ik maar 5 meter ver... :puh:

Ja klopt, heb ik ook, dat ik veel langer een wheelie zou kunnen maken, alleen wordt het gewoon saai, naarmate je langer bezig bent :sigaar: Ik heb wel lange gemaakt, de langste die ik me kan herinneren was in ieder geval over de 100 seconden :D Ik zal anders eens proberen hoe lang ik het echt kan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.