Jump to content
Geplaatst:
comment_341797

Dit is dus een soort poll....maar post hoelang je langste weelie was...die van mij was zojuist:: 583.93 meter op de snelweg van las venturas :sigaar: ik denk dat dit een bug was hoor want ik hoefde alleen X ingedrukt te houden en mijn voorwiel bleef omhoog.. :duh::cab::Y

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_483285

2 a 3 minuten

gewoon langzaam rijden

in de wheelie stand (joyst-L)

en tappend gas geven 1/2s telkens

dan kun je ook nog een beetje sturen zelfs

Geplaatst:
comment_483486
Een Stoppie ik heb er 1tje van 11 seconden.

Gewoon erg hard gaan, remmen naar voor leunen.

Gas geven, rem lossen en naar voor blijven hangen dan doe je een rijdende stoppie.

Dus dan kan je veel langer doe dit best ook in de riolen of op een vliegveld.

Ik heb een stoppie van 34 seconden gemaakt.

En kijk hier voor een screenshot van mijn wheeliedistance: http://img59.imageshack.us/img59/1466/wheelieuj8.jpg

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_559741
21 minutes 7098,1 meters.

ik heb een nieuwe ik weet de tijd en de afstand niet maar ik ging eerst die ring van lv rond en toen via de snelweg naar san fierro. die was wel ver kweet niet hoeveel. zal nog eens kijken.

Geplaatst:
comment_559895
hier mijn wheelie was op pcj-600 is geen fake foto!!!

Jij bent de 1st die echt kan bewijzen, de rest zit maar wat te zeveren volgens mij. mij lukt het zo'n 20m denk ik.

een maat van mij dan het wel enkele minuten op een sanchez.

Geplaatst:
comment_559915

Dat 'zeveren' zal wel mee vallen hoor, NineEleven, het is helemaal niet zo moeilijk om je evenwicht te houden op een BMX. Met een motor daarentegen zal inderdaad niemand, zonder al te veel moeite, 20 minuten op zijn of haar achterwiel rijden :Y

Moon.

P.S: Waar zie je bewijs dat het op een PCJ-600 is gedaan en niet op een fiets dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.