Jump to content
Geplaatst:
comment_341893

Op een kerkhof heb ik (denk ik) een nieuwe EE gevonden. (Zoekfunctie kon niets vinden). Het is een kerkhof in de wijk Hashburry.

Wat is nou de EE? Er zijn grafstenen waar het logo van R* op staat en 'Rip opposition 1997-2004'. Ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat de top van R*, die 'sinds 1997 R* bestuurde in 2004 afgezet is.

Klik hier voor een foto van de grafstenen

Ook staat er een soort gedenklijst. De namen zijn niet leesbaar, maar het moeten misschien de namen van de mensen van R* voorstellen. Het ziet er ook uit als een gedenkplek, veel groen, rustig en goed onderhouden.

Klik hier voor een foto van de gedenklijst

Rechts zie je de gedenklijst (zwart) en links nog een stukje van de grafstenen.

Ik vind het opzich wel een mooie ontdekking. :)

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_375058
ik denk ook dat het op de 2de wereld oorlog slaat want die witte stenen voor de gedenkingslijst lijken er op een oorlogsgrafsteen

De gedenkstenen van de 2e Wereldoorlog zijn in de vorm van een kruis.

En opposition kun je niet echt zien als klonen van Grand Theft Auto, maar wat voor namen staan er op?

Namen van mensen die aan GTA's van voor 2004 hebben gewerkt?

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_444015

oppositon in nederlands is verzet ik denk dat dit iets te maken heeft met:

degene die tegen het spel waren ofzo.

of concurenten omdat rockstar wist dat gta san andreas een geweldig spel werd,

gingen ze ervan uit dat de rest hun niet kon overtroeven.

best leuk gevonden

Geplaatst:
comment_444866

waar heb je die begraafplaats eigenlijk gevonden flying dutchman?? ik kan hem nergens vinden

:N

>>> Door Dizzee: Post alsjeblieft niet 2 keer hetzelfde binnen hetzelfde uur... Heb geduld...

Je andere post heb ik verwijderd<<<

Geplaatst:
comment_445568
is er ook niet zo'n kerkhof in de countryside?ik weet het niet hoor.kan iemand antwoorden?

jep er zijn in totaal 4 kerkhoven in SA (kunnen er meer zijn maar in ieder geval 4 ;) )

hep je nog een kaartje nodig?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.