Geplaatst: 18 februari 200619 jaren comment_342250 Maar ik zou willen vragen hoeveel het kost voor mijn PC goed te laten upgraden. Hier zijn even mijn Specs ik zou een goede videokaart enz.. willen hebben die SA perfect speelt. De PC is van Packard Bell en heeft nieuw 4.000 euro gekost. Ik heb hem van mijn ouders gekregen maar hij is al 4 jaar oud. Daarom kostte hij zo veel, vroeger kostte dat gewoon veel. Of is mijn PC nu al krachtig genoeg of helemaal niet ?
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_349829 Dan weet ik niet wat jij met je 5700 doet, maar niet veel goedsIk speel sa met een 5500 op 1024x768 en high qaulity of is dat volgens jouw 'amper' Mensen die dat zeggen kennen de echte shit niet. Alleen de drivers downloaden kan je al 50 Euro schelen. Met Geforce 2 kan ik Splinter Cell op High spelen. --- Maar, ik heb nog geen tijd gehad voor dat lijstje, ik zal kijken of ik dat vandaag even kan doen.
Maar ik zou willen vragen hoeveel het kost voor mijn PC goed te laten upgraden.
Hier zijn even mijn Specs ik zou een goede videokaart enz.. willen hebben die SA perfect speelt.
De PC is van Packard Bell en heeft nieuw 4.000 euro gekost.
Ik heb hem van mijn ouders gekregen maar hij is al 4 jaar oud.
Daarom kostte hij zo veel, vroeger kostte dat gewoon veel.
Of is mijn PC nu al krachtig genoeg of helemaal niet ?