Geplaatst: 19 februari 200619 jaren comment_342962 Hey, Ik ben nu voor een mod textures aan het bewerken, alleen ineens als ik op Export druk en ze in een map zet, en ze open in PS zijn ze een andere kleur. Kan iemand helpen?
Geplaatst: 19 februari 200619 jaren comment_342974 haal je ze uit de TXD? en naar welk formaat export je ze?
Geplaatst: 19 februari 200619 jaren Auteur comment_343512 haal je ze uit de TXD?en naar welk formaat export je ze? Ik gebruik TXD Workshop en exporteer ze als BMP. En als ik ze open in PS dan worden ze een andere kleur of vervormen ze helemaal Eerst had ik nooit last van dit probleem, het ging ineens... Misschien dat dat menu rechtsonder er iets mee te maken heeft?
Geplaatst: 19 februari 200619 jaren comment_343539 probeer ze eens in TGA de exporten en dan in ps openen... kijken wattie dan doet ik weet niet welke versie je gebruikt van TXD worksop, maar ik gebruik 3.4 iipv 3.5 want 3.4 is naar mijn mening een stuk stabieler. ik had iig problemen met 3.5, maar niet zoals jou
Geplaatst: 20 februari 200619 jaren Auteur comment_343991 Bedankt voor de hulp TNT, maar dat probleem is alweer over, het was ineens weg
Geplaatst: 11 maart 200619 jaren comment_362211 Je hebt al uitleg gehad maar hier ff andere manier.. Als BMP exporteren met Paint als BMP opslaan en dan open met psp dan is ie perfect
Geplaatst: 11 maart 200619 jaren comment_362243 Ik kost vroeger dat ook ,maar ik ben er mee gestopt(ik was ook niet goed ). jullie hebben talent
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366707 whaha check je videokaart een op stof ofzow, het kan zijn dattie veel te warm werd en artifacts ging geven cheers, Mike
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366758 Instaleer TXD Workshop eerst maar eens opnieuw DP, er komen namelijk heel veel problemen voor bij de TXD Workshop. Anders moet je ook kijken of je hem wel op SA heb staan helemaal rechtsonder in de tXD Workshop, dit kan namelijk ook erg goed helpen.
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366797 Instaleer TXD Workshop eerst maar eens opnieuw DP, er komen namelijk heel veel problemen voor bij de TXD Workshop.Anders moet je ook kijken of je hem wel op SA heb staan helemaal rechtsonder in de tXD Workshop, dit kan namelijk ook erg goed helpen. TXD Workshop kan je niet installeren dat zou jij toch moeten weten Big Bear. Misschien beter als je je instellingen nakijkt, misschien dat je kleuren in photoshop verkeerd staan of in TXD Workshop bij de output.
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366947 Ow, maar dat kan wel Jorge, het is al zolang geleden dat ik TXD Workshop heb gedownload
Hey,
Ik ben nu voor een mod textures aan het bewerken, alleen ineens als ik op Export druk en ze in een map zet, en ze open in PS zijn ze een andere kleur.
Kan iemand helpen?