Geplaatst: 19 februari 200620 jaren Niemand zal hem vast gebruiken, wat vrij logisch is, omdat mijn naam erop staat:p, maar zouden jullie hem willen raten? Je hoeft trouwens niet te zeggen wat ik eraan kan veranderen, want, ik heb de .psd niet meer en kán er dus niks aan veranderen. Het is geen recente achtergrond, ik heb deze rond vorig jaar zomer gemaakt. Bewerkt: 19 februari 200620 jaren door Eli R
Geplaatst: 19 februari 200620 jaren Het ziet eruit alsof het met paint gemaakt is + vind ik het ook nog eens niet mooi.. 5/10.. Je kan veel beter Bewerkt: 19 februari 200620 jaren door Achille
Geplaatst: 21 februari 200620 jaren ik vind hem lelijk -sorry dat ik het zeg- een 4.9/10 en totaal niet mijn smaak probeer eens wat anders... want dit is saai
Geplaatst: 21 februari 200620 jaren Auteur ik vind hem lelijk -sorry dat ik het zeg-een 4.9/10 en totaal niet mijn smaak probeer eens wat anders... want dit is saai Zou je kunnen aangeven wat saai is, en wat voor anders ik zou kunnen proberen?
Geplaatst: 22 februari 200620 jaren Ik vind hem heel mooi, het heeft een mooie uitstraling, het heeft stijl, alleen zijn die kleuren net iets te fel voor mij. 9/10 mate .
Niemand zal hem vast gebruiken, wat vrij logisch is, omdat mijn naam erop staat:p, maar zouden jullie hem willen raten?
Je hoeft trouwens niet te zeggen wat ik eraan kan veranderen, want, ik heb de .psd niet meer en kán er dus niks aan veranderen.
Het is geen recente achtergrond, ik heb deze rond vorig jaar zomer gemaakt.
Bewerkt: door Eli R