Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 339k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_780363

Ok, hier komt de nieuwe vraag:

Waar heb je, behalve bij de ammunation (en behalve het dak van de ammunation waar je helena tegenkomt) en schietbaan?

Um Abraso,

NeoSyp

Geplaatst:
comment_780553

In het LVPD bureau. Het staat wel aangegeven met bordjes daarbinnen, maar het zit niet in het spel. Het zit achter zo'n deur die alleen maar een textuur is :puh: Bestaat niet dus, maar wordt wel aangegeven.

@ NeoSyp: je hebt gelijk over die bordjes! :bonk: Ik sla mezelf 3× voor m'n kop :puh: Echt waar wat een domme actie...Ik meende het me wellicht misschien ooit een keertje misschien vluchtig te hebben opgevangen uit een ooghoek :7 Toch niet waar dus :puh:

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_780632

Beste forumleden,

ik moet het antwoord van Proximitus helaas afwijzen. Je leert hier inderdaad schieten, maar het is geen officiele schietbaan. Het zijn slechts containers met daarop flesjes.

Het eerste antwoord van VWO-er was gedeeltelijk goed, hij had enkel niet aangegeven waar precies, dus toen kon ik het nog niet goedrekenen.

Het antwoord van Martyceha heb ik eerst eventjes gechecked. Maar tot mijn verbazing heb ik na 3 keer zoeken geen schietbaan gevonden in het LVPD gebouw. Zelf geen bordjes die ernaar verwijzen. Hetgeen wat er nog het meeste op leek was een bordje met 'training', maar dit kan ik uiteraard niet goedkeuren. Ook toen ik in de garage ging kijken, trof ik niet meer aan dan een roos waar in was geschoten. Maar dat hoeft uiteraard nog niet op een schietbaan te duiden.

Het tweede antwoord van VWO-er is echter helemaal goed! Het was precies wat ik in gedachte had, al weet ik dat er meerdere schietbanen zijn. Goed gedaan, de volgende vraag is aan jou!

Um Abraso, NeoSyp

EDIT: Uiteraard is ook jouw antwoord goed Hanneswasco, het is een van de meerdere schietbanen die er zijn in San Andreas. Maar helaas voor jou was VWO-er je toch voor, dus helaas.

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
comment_782114

@ Visser23 hierboven: Fout, het is er inderdaad wel en wordt niet aangegeven, maar ik zoek iets anders.

@ Blue Yoshi 97 hierboven: Ook fout, het is wel degelijk aangegeven.

@ Visser23 hieronder: Sorry, ook fout.

@ Groot-Duimpje hieronder: En ook fout...

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.