Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 339k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_829744

Als echt niemand het weet dan zeg ik het maar. :(

Het stond op een Yankee.

saquizyt4.png

En aangezien ik nu geen zin heb om weer een vraag te verzinnen, mag de volgende die hier komt het doen. ;)

Geplaatst:
comment_829784

Ik wist het wel maar was te lui om een screen te plaatsen :puh: En toen was ik het vergeten.

Kun je meer dan 50 Horseshoes verzameld hebben (met cheats/trainers, geen mods)? Best een makkelijke :)

Geplaatst:
comment_830493
Ik wist het wel maar was te lui om een screen te plaatsen :puh: En toen was ik het vergeten.

Kun je meer dan 50 Horseshoes verzameld hebben (met cheats/trainers, geen mods)? Best een makkelijke :)

Als je met een trainer een functie hebt dat je alle horseshoes hebt, en je doet die. Dan heb je er wel 50, maar liggen ze nog op hun plaats. Als je er dan weer een opraapt zal er 51 of 50 horseshoes komen te staan? :)

Geplaatst:
comment_830617

Natuurlijk kan je dat, door ze gewoon te verzamelen, daar heb je geen cheats/mods of trainers voor nodig.

Je kan natuurlijk altijd de cheat gebruiken voor de Jetpack en eigenlijk kan je gewoon alle cheats gebruiken! Maar deze zijn natuurlijk niet noodzakelijk. :puh:

Oei sorry, vraag verkeerd begrepen. :(

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_830634
Als je met een trainer een functie hebt dat je alle horseshoes hebt, en je doet die. Dan heb je er wel 50, maar liggen ze nog op hun plaats. Als je er dan weer een opraapt zal er 51 of 50 horseshoes komen te staan? :)

..::GhostRider::.. is de volgende die een vraag stelt :D

Geplaatst:
comment_830683

Door in de PS2 versie (Xbox misschien ook) de 2 player missies te starten, en dan player 2 CJ laten onthoofden met een katana/(sawn off/combat) shotgun, AK-47, M4, Sniper of Minigun :D Dan is de 'mission failed' en dan wordt je in singleplayer op straat gespawned zonder hoofd, en het bloed blijft eruit komen :puh:

Geplaatst:
comment_830691
Door in de PS2 versie (Xbox misschien ook) de 2 player missies te starten, en dan player 2 CJ laten onthoofden met een katana/(sawn off/combat) shotgun, AK-47, M4, Sniper of Minigun :D Dan is de 'mission failed' en dan wordt je in singleplayer op straat gespawned zonder hoofd, en het bloed blijft eruit komen :puh:

Dat is goed, ik ben niet zo goed in vragen stellen :D

Deze glitch is me net nog gebeurd bij mijn vriend :puh:

Geplaatst:
comment_830828

Je kunt de barrières met een kleine ingrijp in de bestanden makkelijk weghalen, maar dat is dus modden en niet er doorheen rammen.

Voor zover ik weet kun je er niet doorheen rammen

(Ik ken zo tenminste geen glitch dat het wel mogelijk is, misschienis die er wel, anders zou je t zo niet vragen, fso :?:bonk: )

Edit: tsja zo vaak kijk ik daar ook weer niet ;) Iemand anders dan?

Bewerkt: door K.O.

Geplaatst:
comment_831159

Er is wel zo'n glitch. En het is ook niet echt 'rammen' maar eerder gewoon erdoorheen gaan. Ik heb deze glitch verschillende malen in het SA forum ter sprake gebracht :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.