Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 338.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_856461

Ik vind het nog steeds erg onduidelijk en geeft andere mensen niet de kans om zelf eens een vraag te bedenken. Ik denk dat het erg gewardeerd zou worden als er een andere vraag bedacht kon worden

Geplaatst:
comment_856524

Dat het een moeilijke vraag is, is ondertussen wel duidelijk. Het is alleen niet echt nodig en de bedoeling om nu met z'n allen boos op de vragensteller te gaan reageren, want daar schieten we ook weinig mee op.

Ik stel voor om te wachten tot Grove4L op het antwoord van K.O. gereageerd heeft. Mocht dit antwoord ook fout zijn, dan stel ik voor om of een andere vraag te stellen, of de beurt aan een ander te geven. Oké?

Geplaatst:
comment_856558
Dat het een moeilijke vraag is, is ondertussen wel duidelijk. Het is alleen niet echt nodig en de bedoeling om nu met z'n allen boos op de vragensteller te gaan reageren, want daar schieten we ook weinig mee op.

Ik stel voor om te wachten tot Grove4L op het antwoord van K.O. gereageerd heeft. Mocht dit antwoord ook fout zijn, dan stel ik voor om of een andere vraag te stellen, of de beurt aan een ander te geven. Oké?

Ik was niet echt boos, wou alleen snel naar de volgende vraag op een subtiele manier. Sorry Grove4L als mijn uitlatingen boos lijken. Maar ik vind het een goede oplossing..

Geplaatst:
comment_856810

Running Dog

Madd Dogg's Rhymes

Snail Trail

Mss Monster??

Fish in a Barrel

Madd Dogg

Vertical Bird

Meest gebruikt: Dog

Bewerkt: door Mitch Johnson

Geplaatst:
comment_861284

Dark Zemy heeft de beurt aan mij gegeven, dus ik stel een vraag:

Met wie heeft Tenpenny allemaal gewerkt? (tips gegeven, samen gewerkt, onderhandelt, verkocht, klusjes laten opknappen...).

Geplaatst:
comment_861594

Officer Hernandez, Officer Pendelbury, Officer Pulaski, CJ?

Ik weet er verder geen, MAAR GEEN DINGEN ZOALS[/font]:

OOOH! Dat jij dat niet weet!IK BEN NAMELIJK PAS BIJ DE MISSIE JIZZY![/font]

Geplaatst:
comment_861601
Officer Hernandez, Officer Pendelbury, Officer Pulaski, CJ?

Ik weet er verder geen, MAAR GEEN DINGEN ZOALS[/font]:

OOOH! Dat jij dat niet weet!IK BEN NAMELIJK PAS BIJ DE MISSIE JIZZY![/font]

Dat zijn ze bijlange nog niet! :bier:

Geplaatst:
comment_861603

's kijken:

Officer Pulaski

Officer Pendelbury

Officer Hernandez

CJ

Big Smoke

Ryder

The Thruth

De Ballas algemeen

Dat zijn ze allemaal die ik kan bedenken

Geplaatst:
comment_862038
's kijken:

Officer Pulaski

Officer Pendelbury

Officer Hernandez

CJ

Big Smoke

Ryder

The Thruth

De Ballas algemeen

Dat zijn ze allemaal die ik kan bedenken

Ik mis er nog... 0_0

Bewerkt: door Grove4L

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.