Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 338.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_373430
CJ : whats wrong

Catalina : nothing , i just hate men

CJ : well .. give me a break

Catalina: here is your break, Your Break is you're not on my barbecue being eaten...

CJ: Well,That's one way of looking at shit,i suppose

Catalina: Now, Try To be a man This Time,

Catalina: Drive Lover

goed

Geplaatst:
comment_373494

CJ: Holy Shit , Look at that

Big Smoke: I wish i'd have stayed home and watched te fucking game

Big Smoke: Carl, ....., .......,

Big SMoke: Put up Your ....

Sweet : .... What the .... are you doin'?

CJ: ...., Smoke,I Got ... In my eyes!

CJ: SMoke your're ....

Big Smoke: I like Things ....

Mischien beetje moeilijk maar als jullie het niet weten stel ik een ander vraag..

Geplaatst:
comment_373738

Ik mag eigenlijk niet meer posten maar dit is de laatste en dan doe ik het niet meer

ik zeg alleen of het goed is of niet

De Vraag

Wat zijn de echte namen van CJ, Sweet,Ryder,en Big SMoke

zo doe je het en de antwoord erop schrijven

CJ:

Sweet:

Ryder:

Big SMoke

Geplaatst:
comment_373792

Ik weet wel dat ik niet mag posten maar deze is de aller laatste ik beloof het

Ontopic:In de Missie are you going to san fierro kwam er helicopter van de politie's

The Truth wou niet gearesteert worden gaf de RL naar CJ

En die schoot naar de Heli

Toen gingen ze samen naar SF

Geplaatst:
comment_374203

Hij had hem gewoon bij zijn thuis staan.

Hij wou ermee naar de politiehelicopter schieten zodat ze hem niet zouden pakken door zijn Weed.

En dan moest je hem naar SF voeren, nadat je de Weed hebt verbrdandt

Toch ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.