Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 338.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1357564

ZIP - are you going to san fierro

Victim - Na het voltooien van de flightscool

Didier sachs - Saint Mark's Bistro [/font]

Maar heeft basssssssssssssssssssss[/font] bevestigd dat jouw vraag goed was?

zo ja, negeer mijn vraag :7

zo nee, dan mag je nog geen vraag stellen ^_^

EDIT te laat, ik ga nooit meer naar wc als ik iets post :$

Bewerkt: door flippie13

Geplaatst:
comment_1357751
Jahoor, plaag me maar weer. :7

Hoe kun je een CJ-kloon naast je hebben lopen? (Twee manieren)

Laat ik dan maar weer even on-topic gaan:

Manier 1: Tijdens de missie Management Issues ervoor zorgen dat de tijd op is, dan zit in de voorste auto een CJ-kloon. Eruit trekken, recruiteren met de cheat, en tadaa een tweede CJ!

Manier 2: Tijdens de missie "End Of The Line" staat er eentje op je te schieten (geloof ik). Weer recruiteren met de cheat, en hij loopt weer naast je!

Bewerkt: door KillerZero86

Geplaatst:
comment_1359579

Ik heb dit topic verschoont m.b.t. de posts van de afgelopen dagen. Hierbij zijn wat posts en off-topic opmerkingen verwijderd. Laten we het verder weer gezellig houden, sowieso ook door gewoon te houden aan de regels van dit topic.

:tu: Veel succes met het beantwoorden van de vraag van Basssss met vijf essen. Wow ik weet mij in te houden, 't was wel lastig. :7

Geplaatst:
comment_1363717
Jahoor, plaag me maar weer. :7

Hoe kun je een CJ-kloon naast je hebben lopen? (Twee manieren)

Laat ik dan maar weer even on-topic gaan:

Manier 1: Tijdens de missie Management Issues ervoor zorgen dat de tijd op is, dan zit in de voorste auto een CJ-kloon. Eruit trekken, recruiteren met de cheat, en tadaa een tweede CJ!

Manier 2: Tijdens de missie "End Of The Line" staat er eentje op je te schieten (geloof ik). Weer recruiteren met de cheat, en hij loopt weer naast je!

Ik heb even op youtube lopen zoeken, en vondt daar dit

Dus die 2de manier is wss wel goed?

(spoel door naar 1.40)

En als dit topic dood ligt, stuur dan een PM naar de vragensteller, in dit geval basssss, en vraag of hij een nieuwe vraag wil stellen

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1389579

Johnny sindacco.

Een paar missies later sterft hij aan een Hartaanval nadat hij CJ ziet. Ik dacht dat dat de missie The Meat Buisness was. ik kan het fout hebben. Heb even geen zin om WikiGTA te kijken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.