Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 338k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_347255
Ik ben de eerste hier komt de vraag wanneer wordt Cj,s broer(Brian) neergeschoten.

Bij die missie dat Ceasar je opbelt omdat Big Smoke en Ryder met een paar Balla's rondhangen bij ''The Green Sabre''

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

Veel plezier iedereen!

eeuy!!! ik heb een goede vraag voor een quiz...:)

''Waarom hangen Big Smoke en Ryder rond bij de Balla's

Geplaatst:
comment_347267

Sorry, robinjo007, maar jij bent niet aan de beurt.

Je moet eerst de vraag van Ruurd31 goed beantwoorden, en als hij zegt dat het antwoord goed is, mag jij pas een nieuwe vraag stellen.

Maar je bent pas net geregistreerd.

Maar zo zijn de regels van deze quiz. ;)

Geplaatst:
comment_347274

Camper

Journey

Sanchez

Mesa (export)

Rancher

Ranger

Intruder

Walton

Bike

Mountain Bike

Willard

Wayfarer

Dinghy

Roadtrain

Tanker

Romero

Ambulance

Quadbike

BF Injection

Freeway

Bravura

Tractor

kart

zo is het tog?

Edit

Sorry de vraag is al beantwoordt

Bewerkt: door Black

Geplaatst:
comment_347278

Ruurds antwoord:

Ambulance

Romero

Walton

RoadTrain

Forklift

Artict 2

Dinghy (x3)

BF Injection

Sanchez

Petrot (?)

BMX

Kart (na C.T.B)

Quadbike

En op de parkeerplaats van Cluckin' Bell altijd andere autos

Camper

Journey

Quadbike

(Dik gedrukt = op mount chiliad)

Bewerkt: door Axon

Geplaatst:
comment_347410

Fout CV. Helaas. Er staan nog meer, dat kaartje is dus niet volledig. Kijk maar eens hier, voor alle voertuigen. Alles komt uit een coordinaten bestand van R*.

Ik doe wel een nieuwe vraag. Ik dacht jullie kennen die kaartjes wel.

In welke missie kom je altijd een Walton tegen?

Geplaatst:
comment_347450
Mad Dogg en Body Harvest.

Jongens, nog 1 missie uit Badlands en dan ben ik te vreden. Jullie mogen invullen. Ohja, Madd Dogg is niet goed. Je rijd er in, je komt het niet tegen!

Body Harvest en .. ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.