Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 338.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_523092

555? Telefoonnummers begin daar iig mee (zoals ook in films)

Edit:

209: California (Stockton, Merced, Modesto, Tracy, San Andreas and central California)

bron :puh:

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_523107

Noem de 5 langzaamste landvoertuigen aangedreven door een motor. (Dus niet vliegtuigen, boten, helikopters of fietsen).

Geplaatst:
comment_523283
Mower

Baggage

Sweeper

Tug

Forklift

Edit..

Handig -.- dat je post edit

Edit:

He wat toevallig Delanoll, In de zelfde volgorde :duh:

Spijt me Lampje maar ik d8 dat 3 van de 5 te makkelijk zou zijn. Jij zou 'm wel goed hebben gehad in dat geval, want goed zijn:

- Mower

- Sweeper

- Forklift

Missen er nog 2

Mower

Baggage

Sweeper

Tug

Caddy

denkik

of

mower

baggage

sweeper

tug

tractor

:klap: Jij levert de 4e goede: De Tractor

Dus tot zover:

#1 Mower

#2 Sweeper

#3 ?????

#4 Forklift

#5 De tractor

Buiten het lijstje vallen:

#6 Tug

#7 Rhino

#9 Kart

#10 Caddie

#11 Baggage

#12 Trashmaster

#13 Combine harvester

Geplaatst:
comment_523289

Dan zit ik toch te twijfelen tussen de "Rhino" en de "Kart". Volgens mijn handling.cfg heeft de Rhino een maximale snelheid van 80 kilometer per uur, en de Kart heeft 90 kilometer per uur. Dusja, lijkt het me logisch dat ik de "Rhino" probeer.

Geplaatst:
comment_523300
#1 Mower

#2 Sweeper

#3 Combine harvester

#4 Forklift

#5 De tractor

shit die combine zou het inderdaad ook goed kunnen zijn. en anders misschien de faggio?

Combine is het niet, die kan maximaal 140 kilometer per uur. de RC Cam is wel een goed voorbeeld, geen rekening mee gehouden aangezien ik dacht dat die niet mocht, maar die is inderdaad maximaal 60 kilometer per uur. De faggio mocht niet. Trashmaster kan 110 kilometer per uur.

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_523301

wacht, het is.. de dozer! toch?

faggio mocht wel zie:

(Dus niet vliegtuigen, boten, helikopters of fietsen).

preddy waarom reageer je niet? moet het persee in een lijstje? zo ja:

#1 Mower

#2 Sweeper

#3 Dozer

#4 Forklift

#5 De tractor

of

#1 Mower

#2 Sweeper

#3 Faggio

#4 Forklift

#5 De tractor

Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.