Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 343.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_523307

Faggio mag, aangezien die een landvoertuig is en aangedreven wordt door een motor(tje).

In die definitie mag een RC Cam dus ook. Het probleem is alleen dat ik zo niet weet of dat een goede is omdat ie niet in mn lijstje staat. Maar als jullie denken dat er ie erin past mag HerrieM de volgende doen.

Edit: Het probleem bij deze is dat ik 'm niet kan testen. Volgens mij kan dat alleen met een spawner en ik heb SA op PS2.

:( nou wordt de Dozer ook gezegd, die in mn offi lijstje voorkwam.

Na nadenken ga ik toch voor mn offi lijstje, omdat ik de RC niet kan testen en dus niet zeker weet of het kan. Volgende is dus voor Delanoll.

De vraag kwam voort uit een guide. De persoon reed elk voertuig op het SF vliegveld en timede het. De tijden werden:

140. 43.29 - Tractor

141. 49.27 - Forklift

142. 49.58 - Dozer

143. 50.08 - Sweeper

144. 50.15 - Mower

de snelste was nog 8 seconden langzamer dan de #139 Tug

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_523338
In welke missie word pulaski vermoord, en in welk voertuig moet je hem volgen?

Sorry dat ik het zeg, maar dit is geen goede vraag. :N

Je hoeft hem namelijk niet te volgen in een bepaald voertuig.

Ten eerste omdat hij te doden is voordat hij buiten bereik komt van de minigun.

Daarnaats kun je elk voertuig gebruiken om hem te achtervolgen, zolang je deze op de juiste plaats neerzet. Ik gebruik zelf meestal de jetpack. De missie is wel High Noon zoals Lampje zegt.

ps. denken we allemaal wel aan de 3 post per dag.

Geplaatst:
comment_523472

Hoeveel verschillende opdrachten moet je doen voor 100% te halen

Ik edit deze post als iemand het antwoord goed of fout heeft... ivm dit mijn 3e post vandaag is :bonk:

Proximitus heeft het goed, Dus jij mag de volgende doen

Foutje :$

Bewerkt: door Lampje

Geplaatst:
comment_523727
In welke missie word pulaski vermoord, en in welk voertuig moet je hem volgen?

Het antwoord hoeft helemaal niet de Bandito te zijn, die staat wel klaar, maar je hoeft hem er niet in te volgen, de missie faalt niet als je er niet instapt of zo. Als je meteen alle banden lek schiet, vervolgens achter de auto aan gaat rennen en op de weg een ander voertuig jat, kan je de missie ook halen.

Geplaatst:
comment_523732

Dat was allang duidelijk volgens mij, Baffie.

Preddy heeft het goed, Dus jij mag de volgende doen

Maar Preddy heeft nog helemaal niet geantwoord!

Bewerkt: door wakkiegeslacht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.