Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 338.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_554299

Er is hier al een tijd niet meer gepost, dus ik begin wel weer met een nieuwe vraag:

Zoals jullie waarschijnlijk wel is opgevallen is dat sommige nummerborden een soort van EE's zijn. Ik wil die al die "EE nummerborden" weten en op wie z'n auto ze staan.

Geplaatst:
comment_554516

Sweet : GROVE4L

Ryder : SHERM

Jizzy : HO 2 HO

Truth : EREHTTUO ( OUTTHERE )

Yay ka Boom-Boom missie : TIME BOMB

Cesar : LUVA4L

Toreno : OMEGA

Denise : HOMEGIRL

Millie : SPANK

Katie : TRAUMA

Barbara : CUFFS

Michelle Car: NOS

Bewerkt: door Mr. Inferno

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_570139

Niemand heeft het volledig gepost dus daarom doe ik het hé :puh:

Helena: FULLAUTO

Imports: our fergie, disco stu, ea sucks

Sweet : GROVE4L

Ryder : SHERM

Ryder 2: SWAG

Jizzy : HO 2 HO

Truth : EREHTTUO ( OUTTHERE )

Yay ka Boom-Boom missie : TIME BOMB

Cesar : LUVA4L

Toreno : OMEGA

Denise : HOMEGIRL

Millie : SPANK

Katie : TRAUMA

Barbara : CUFFS

Michelle Car: NOS

Nu mijn vraag: Welk getal kom je uit als je alle Unique Stunt Bonusses, Hidden Sprays, Photo opportunities, Horseshoes en Oysters optelt en vermenigvuldigd X2 (voor het een BEETJE moeilijker te maken :puh:)

Bewerkt: door kristof01

Geplaatst:
comment_571621
ok nieuwe vraag;

-wie was billy wright

-wat is er hoogst waarschijnlijk met hem gebeurd

-wiens schuld is dit?

1. Zijn hele naam is William Ambrose Wright en hij is een voetballer.

2. Hij was eerst een tijdje de trainer van Arsenal maar zonder succes en later is hij jarenlang analist geworden bij de Britse commerciële tv.

3. Ik weet het niet zeker, maar misschien die van ze vrouw Joy Beverley.

Het zou kunnen dat het niet klopt, ik vond het op google o.o

Bewerkt: door SlayerTwist

Geplaatst:
comment_572002
ok nieuwe vraag;

-wie was billy wright

-wat is er hoogst waarschijnlijk met hem gebeurd

-wiens schuld is dit?

Ik begrijp alleen deze vraag niet helemaal, in het boekje staat niks over hem en in de game hoor je z'n naam al helemaal niet.

En als je op Google zoekt vind je alleen dingen die totaal niks met GTA SA te maken hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.