Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 339k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_671226
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat het 35 km² of 36 km² was?

Ja dat is goed :dans: Het zou kunnen dat je dat een keer bij de Wist je datjes hebt gelezen want daar heb ik het al een keer gepost. Voor de duidelijkheid San Andreas heeft een oppervlakte van 35km2 en hanneswasco mag de volgende vraag stellen.

Geplaatst:
comment_671258

$1.000.000 meen ik mij te herinneren maar ik weet het niet zeker.

Maarre wacht even, het gaat toch om de bonus die je krijgt als je ze allemaal hebt en niet om de bedragen bijelkaar opgetelt? Want volgens mij krijg je aan het eind een bonus maar dat weet ik dus niet meer zeker.

Edit: oke, Bling dat is het wachten tot morgen op mijn vraag. Trouwens het is ''Jow Tommy Verceti'' met 1 T.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_671273
$1.000.000 meen ik mij te herinneren maar ik weet het niet zeker.

Maarre wacht even, het gaat toch om de bonus die je krijgt als je ze allemaal hebt en niet om de bedragen bijelkaar opgetelt? Want volgens mij krijg je aan het eind een bonus maar dat weet ik dus niet meer zeker.

Ja dat is waar! Dat meen ik mij toch allesinds ook te herrineren!

Volgende vraag gaat naar Jow Tommy Verceti!

Geplaatst:
comment_671287

Even een korte mededeling tussendoor:

Er mogen per persoon 3 posts per dag worden geplaatst in dit topic. Nu hebben 'hanneswasco' en 'Jow Tommy Vercetti' dit limiet al ruimschoots overschreden, aangezien ze hier vandaag beiden al 7 posts hebben geplaatst. Tevens is hanneswasco er al eerder op gewezen, dus let er alstjeblieft even op.

De vraag van 'Jow Tommy Vercetti' mag dus vandaag niet gesteld meer worden, moge duidelijk zijn.

Geplaatst:
comment_671291

De vraag van 'Jow Tommy Vercetti' mag dus vandaag niet gesteld meer worden, moge duidelijk zijn.

Wie steld dan de volgende vraag?? :?

>>> Door Bling: Of hij stelt de vraag morgen, of hij geeft de beurt aan iemand anders (via PB).<<<

EDIT: owh oke is goed :Y

Bewerkt: door ghost_rider

Geplaatst:
comment_671901

Ok hier komt mijn vraag dan: In welk district zijn alle daken groen?

Toelichting: Districten zijn bijvoorbeeld Grove street en Mulholland.

P.S Tellen vragen stellen ook mee voor die 3 posts per dag? En ik ga in deze post aangegeven of de antwoorden goed of fout zijn.

Helaas, ALLE daken moeten (voor het grootste gedeelte) groen zijn.

Nee en nee, Echt alle daken moeten groen zijn. Trouwens het is wel handig om een screen erbij te zetten, door met je jetpack boven het district te vliegen, want ik heb in iedergeval 1 district gevonden maar misschien vinden jullie nog een en dan reken ik 'm fout terwijl hij wel goed is.

BlueYoshi 97, nee helaas

Marty Ceha: Je kan zien dat niet ALLE daken groen zijn.

Hint: Het is wel in San Fierro

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.