Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 340.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_684729
Yep...dus kinderen jullie weten nu wat een Hidden Ped is! *kids: BURP*

Ghost Rider heeft het goed *dans* :dans:

You can do tha next one!

yes :puh: okj hier de vraag: welk ''ding'' heeft geen motor of benzine maar ontploft wel :tu:

Zo'n bagage/vliegtuigtrap ofzo...Daar was een deze dagen nog een topic over gemaakt...

owjha helemaal niet bij stilgestaan dat jij daar bij was :bonk: maarjeh volgende vraag voor jou :bier:

Geplaatst:
comment_685755

Sorry dat het zo lang duurde...

Hoeveel regels zegt Tenpenny in da gehele game?

En elk stukje tot iemand anders weer iets zegt, noem ik een regel.

Dus "This is a weapon, Officer Pulaski, that was used to gun down a police officer not ten minutes ago. Officer Pendelbury. A fine man, I might add. You work fast, nigga." is 1 regel.

SucceZ :tu:

Geplaatst:
comment_686114
Sorry dat het zo lang duurde...

Hoeveel regels zegt Tenpenny in da gehele game?

En elk stukje tot iemand anders weer iets zegt, noem ik een regel.

Dus "This is a weapon, Officer Pulaski, that was used to gun down a police officer not ten minutes ago. Officer Pendelbury. A fine man, I might add. You work fast, nigga." is 1 regel.

SucceZ :tu:

89? Ik ben er niet zeker van, maar ik mag er wel tot 5 ernaast zitten he?

Wat is dit nu voor een vraag!

Iedereen gaat gokken, niemand heeft waarschijnlijk zin om alle missies opnieuw te spelen waar Tenpenny in voorkomt.

Ik gok: 50

Volgens mij mag je hier niet gokken in quizen.

Geplaatst:
comment_686372

Sorry jongens, dit was een erg onduidelijke vraag, en het is ook erg onduidelijk wat een regel is en wat nou niet.

Hier een iets makkelijkere:

In welke missies komt Tenpenny voor?

@ Hieronder, =fout

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Geplaatst:
comment_686408
Sorry jongens, dit was een erg onduidelijke vraag, en het is ook erg onduidelijk wat een regel is en wat nou niet.

Hier een iets makkelijkere:

In welke missies komt Tenpenny voor?

Tenpenny komt voor in...

...de CRASH-missies, in iedere.

...End of the Line

...The Green Sabre

...A Home in the Hills (op TV)

Geplaatst:
comment_686494

- In The Beginning.

- Running Dog.

- Wrong Side Of The Tracks.

- Catalyst.

- Burning Desire.

- Gray Imports.

- The Green Sabre.

- Body Harvest.

- 555 We Tip.

- Snail Trail.

- Misappropriation.

- High Noon.

(- Riot) Dit is op TV, dus ik weet niet of die meetelt.

- End Of The Line

Ziezo, dat zijn ze normaal allemaal...?

En was mijn antwoord van de vorige vraag niet goed? 89?

Geplaatst:
comment_686538
- In The Beginning.

- Running Dog.

- Wrong Side Of The Tracks.

- Catalyst.

- Burning Desire.

- Gray Imports.

- The Green Sabre.

- Body Harvest.

- 555 We Tip.

- Snail Trail.

- Misappropriation.

- High Noon.

(- Riot) Dit is op TV, dus ik weet niet of die meetelt.

- End Of The Line

Ziezo, dat zijn ze normaal allemaal...?

En was mijn antwoord van de vorige vraag niet goed? 89?

Yep dat zijn ze ya! Jouw beurt!!

En het is eigenlijk onmogelijk om die vorige vraag van mij te beantwoorden, want ye kan wel in eeuwige discussies gaan of sommige stukjes nou als 1 regel geld of meer. Sorry nog :$ :muur:

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Geplaatst:
comment_687020

Toen CJ, klein was en aan het zwemmen was, gebeurde er iets.

Wat was er gebeurt en aan wie vertelde hij dit?

Edit @ hieronder: Juist!

Bewerkt: door hanneswasco

Geplaatst:
comment_688404

Een makkelijke, maar wel een lange:

Tussen 2 personages in GTA heb je altijd een relatie,

zet tussen de 2 personen telkens een smilie.

(Als de relatie na een tijd verandert, dan zet je 2 smilies en tussen de smilies zet je een / ((de eerste periode eerst)))

Legende:

:bonk: = wie is dat?

:schater: = beste maatjes

:duh: = ruzie

:dans: = liefde

0_0 = vrienden, medeganglid

:? = al van gehoord, maar nog niet ontmoet

:Y = al ontmoet, maar niets meer

Catalina Claude

Woozie Kenji

CJ Don Salvatore Leone

Hernandez Pendelbury

Tenpenny Pulaski

Big Smoke Sweet

Madd Dog CJ

PS: Dit kan men nog eeuwig verderdoen...

>>> Door Bling: Enkele personages verwijderd. Denk erom: dit is de San Andreas quiz, dus vragen die betrekking op andere delen van de GTA-reeks hebben, worden daarom liever uitgesloten van de vragen uit deze quiz. ;) <<<

EDIT: Oei, srry, had ik geen rekening mee gehouden... Nu is de vraag wel heel gemakkelijk... Kan deze vraag wel in 'Raad het personage?' met de andere personages? (als ik eens een goed antwoord geef)

>>> Door Bling: Nee, want in dat topic draait het ook enkel om GTA: San Andreas, aangezien dat topic zich ook in dit fora bevindt. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.