Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 339k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_688413

wel erg veel werk hoor, in plaats van een geweone vraag.

Moet je bij Catalina en Claude ook rekening houden met GTA III? En als je net missies van Catalina kunt doen, kent ze Claude nog niet. Maar later hebben ze iets met elkaar. Dit verandert in GTA III echter weer een beetje. Volgens mij kun je zo bij verschillende personen wel een stuk of 5 smileys zetten bij elk gevoel dat ze op elk moment bij elkaar hebben. Lijkt me niet zo handig dus. Bovendien kunnen mensen er ook van mening over verschillen wat de relatie is tussen twee personen, aangezien je er als buitenstander naar kijkt. En een mens die naar een mens kijkt, is altijd subjectief. Iets ontastbaars als een relatie is natuurlijk helemaal subjectief. Hmm ik denk dat ik niet eens ga proberen om te antwoorden...

Geplaatst:
comment_688416

Catalina - Claude: :dans: / :duh:

Ricardo Diaz - Colonel Cortez: 0_0

CJ - Tommy: :bonk:

Viktor Vance - Tommy: :Y

Woozie - Kenji: :bonk:

CJ - Don Salvatore Leone: :duh:

Hernandez - Pendelbury: Ze hebben geen ruzie, maar Hermandez heeft hem wel moeten vermoorden, maar ze dwongen hem. Dus eigenlijk past niets hierbij.

Tommy - Donald Love: :schater:

Kent Paul - Mercedes: :Y

Sonny Forelli - Lance Vance: :schater:

Maccer - Love Fist: :bonk:

Miguel - Asuka: :dans:

Tenpenny - Pulaski: :schater:

Big Smoke - Sweet: 0_0 / :duh:

Madd Dog - CJ: :schater:

Tevens is het verschil tussen vrienden, en beste maatjes moeilijk te zeggen.

Edit: Ok er zijn nu wel een aantal personages verwijderd, maar ik laat het zo.

Bewerkt: door hanneswasco

Geplaatst:
comment_688420
Catalina - Claude: :dans: / :duh:

Ricardo Diaz - Colonel Cortez: 0_0

CJ - Tommy: :bonk:

Viktor Vance - Tommy: :Y

Woozie - Kenji: :bonk:

CJ - Don Salvatore Leone: :duh:

Hernandez - Pendelbury: Ze hebben geen ruzie, maar Hermandez heeft hem wel moeten vermoorden, maar ze dwongen hem. Dus eigenlijk past niets hierbij.

Tommy - Donald Love: :schater:

Kent Paul - Mercedes: :Y

Sonny Forelli - Lance Vance: :schater:

Maccer - Love Fist: :bonk:

Miguel - Asuka: :dans:

Tenpenny - Pulaski: :schater:

Big Smoke - Sweet: 0_0 / :duh:

Madd Dog - CJ: :schater:

Tevens is het verschil tussen vrienden, en beste maatjes moeilijk te zeggen.

Edit: Ok er zijn nu wel een aantal personages verwijderd, maar ik laat het zo.

Niet helemaal juist...

Geplaatst:
comment_688427

Catalina :? Claude

Woozie :bonk: Kenji

CJ :Y Don Salvatore Leone

Hernandez 0_0 Pendelbury

Tenpenny :schater: Pulaski

Big Smoke 0_0 / :duh: Sweet

Madd Dogg :schater: CJ

Ik denk dat dit het is.

Geplaatst:
comment_690428

Ik doe nog maar een poging:

Catalina :dans: / :duh: Claude

Woozie :bonk: Kenji

CJ :duh: Don Salvatore Leone

Hernandez :duh: Pendelbury

Tenpenny 0_0 Pulaski

Big Smoke 0_0 / :duh: Sweet

Madd Dog :? / 0_0 CJ

Maar je kan ook bij verschillende eerst zeggen dat ze al van elkaar gehoort hebben maar nog niet ontmoet, of dat ze elkaar al ontmoet hebben, en verder niets.

Dit is zo een vraag die van meningen kan verschillen.

Geplaatst:
comment_692708

__ this is__ ___ and you're listenin' to my____ _____ ________ __ on _____ ____ ______Keep it_____ , keep it ______,Keep it _____ ___!

Vul de '_' in! :bier:

Tip: Het wordt in GTA San Andreas gezegt. :puh:

Geplaatst:
comment_692773

Yo this is OG loc, and you're listenin' to my main man, Julio G, on radio los santos. Keep it locked, keep it loaded , keep it gangsta baby!

Heb je die trouwens hier vandaan? ;)

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Geplaatst:
comment_692943
Yo this is OG loc, and you're listenin' to my main man, Julio G, on radio los santos. Keep it locked, keep it loaded , keep it gangsta baby!

Heb je die trouwens hier vandaan? ;)

Volgende voor jou!

Hoe kom je er toch bij... :schater: Ja, nu weet ik dat ik in het vervolg een andere site moet zoeken... :puh: Ik bedoel eens in San Andreas gaan zoeken. Of...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.