Jump to content
Geplaatst:
comment_343839

Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.

Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten :) .

De reden van deze strenge regel (3 posts per dag) is omdat wij hiermee de hoeveelheid spam proberen te voorkomen, aangezien dit nogal vaak voorkwam in het vorige topic.

Veel plezier iedereen!

Nog even de regels op een rijtje:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Voor overige vragen waarin de regels geen duidelijkheid bieden dien je een PB te sturen naar de moderator van dit forum.

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 339k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Helemaal juist, stel de volgende vraag!

• Eerstvolgende mag de volgende vraag stellen, ik heb namelijk al twee PB's gehad over de quiz. Bij de eerste gaf ik de PB'er de beurt. Maar die heeft blijkbaar nog niet gereageerd, dus eerstvolgende kr

Featured Replies

Geplaatst:
comment_712526

Ik bedoel niet de RC Cam (bloempot) en ook geen driewieler. Als er een driewieler is met maar 2 wielen dan zou het kloppen, maar ik ken geen driewieler in GTA SA.

Edit: @ hieronder, hij is minder cryptisch dan je denkt. Beide gokken zijn fout.

Geplaatst:
comment_712532

Je vraag is een beetje cryptisch, maar ik denk dta je op de vortex doelt.

Edit: Na even speuren; misschien bedoel je de Nevada? Deze heeft voor geen wiel.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_712583
de DFT-30 ? :)

Dat is juist. Zoals je op de foto op WikiGTA kunt zien heeft de vrachtwagen rechts achter twee wielen en links achter maar 1.

volgende vraag :) :

welke voertuigen staan op de 3de lijst van de import/export?

EDIT@hieronder: goed ! :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Geplaatst:
comment_712590

Deze is wel heel makkelijk:

Blade

Feeway

Mesa

ZR-350

Euros

Banshee

Super GT

Journey

Huntley

BF Injection

>>> Door Dutchy3010: Discussie over (poging tot) inhalen voer je maar via PM.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_712652

Mooi, nu mag ik een vraag stellen, hier is hij:

Wat is onverwoestbaar, tastbaar, ontstopbaar en beweegt?

@hieronder: Nee, een Rhino is verwoestbaar en niet onstopbaar.

Geplaatst:
comment_712666
Een trein?

Nee, een trein kan je laten stoppen, o.a. door de machinist eruit te trekken.

Zou het de Andromada kunnen zijn? Hij is tastbaar in 2 missies, hij is niet te stoppen, valt niet te verwoesten en beweegt.

Nee, ik bedoel niet iets in een missie, anders dan zou je ook de Tanker in de missie Just bussines kunnen bedenken en dan zijn er nog wel meer denk ik.

De Vortex?

Deze is gewoon verwoestbaar en je kan hem laten stoppen.

Hier is dus de vraag en het antwoord wat ik zoek is niet alleen te zien in een missie.

Wat is onverwoestbaar, tastbaar, ontstopbaar en beweegt

Edit hieronder: Wel een beetje nadenken voordat je antwoord; is het onmogelijk om een BMX te stoppen?

Oftewel, je antwoord is niet goed.

@Bling: Ja, de volgende vraag is voor jou :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.