Het is de bedoeling om binnen een bepaalde periode zo goed mogelijk volgens de opgegeven richtlijn een map te maken. Deze word na inleveren beoordeeld (onder andere) op mate van afwijking aan de richtlijn , speelbaarheid, creativiteit en originaliteit door de leden van GTAFORUM.NL.
De richtlijnen voor de maps zelf veranderen natuurlijk per contest.
De MTA: San Andreas Maps contest word per twee maand georganiseerd. Aangezien een maand uit 4 weken bestaat de volgende opzet:
Per contest is er het volgende schema
Week 1. Inleveren maps voor stemming 1
Week 2. Stemmen voor de 1e finalist.
Week 3. Inleveren maps voor stemming 2
Week 4. Stemmen voor 2e finalist.
De twee winaars gaan door naar de finale de winnaar hiervan heeft deze maand gewonnen.
Hoe vaak?
De contest word om de maand georganiseerd. Dit is omdat je anders steeds in de knoei komt met de laatste finale!
Dit betekend dus twee weken ronde 1 , twee weken ronde twee, twee weken finale en twee weken rust
De eerste ronde zal van start gaan in maart. Tot de 2e week van maart kan ingeleverd worden. De week daarop zal de stemming plaatsvinden.
Rondes:
Ronde 1 en ronde twee zijn losse wedstrijden met het zelfde doel namelijk de finale halen.
Als je in ronde 1 verliest is het jammer maar je mag wel gewoon meedoen aan ronde 2.
Dus:
Ronde 1:
Iedereen die wil mag meedoen. Alleen de nummer 1 gaat door voor de finale. De winnaar mag NIET meer meedoen aan ronde 2.
Ronde 2:
Iedereen die wil mag meedoen. Ook gaat hier alleen de nummer 1 door naar de finale
Finale ronde:
Hier strijd de winnaar van ronde 1 tegen de winnaar van ronde 2
Aanmelden:
Als je je wil aanmelden is dat heel makkelijk. Maak je map en volg de regels hieronder.
maps uploaden:
Natuurlijk is het nodig om de maps te uploaden. Dit doe je doormiddel van:
MTA: San Andreas Maps contest
Lead by Ikkes and Coz
-----------------------------------------------------------
FAQ :
De opzet:
Het is de bedoeling om binnen een bepaalde periode zo goed mogelijk volgens de opgegeven richtlijn een map te maken. Deze word na inleveren beoordeeld (onder andere) op mate van afwijking aan de richtlijn , speelbaarheid, creativiteit en originaliteit door de leden van GTAFORUM.NL.
De richtlijnen voor de maps zelf veranderen natuurlijk per contest.
De MTA: San Andreas Maps contest word per twee maand georganiseerd. Aangezien een maand uit 4 weken bestaat de volgende opzet:
Per contest is er het volgende schema
Week 1. Inleveren maps voor stemming 1
Week 2. Stemmen voor de 1e finalist.
Week 3. Inleveren maps voor stemming 2
Week 4. Stemmen voor 2e finalist.
De twee winaars gaan door naar de finale de winnaar hiervan heeft deze maand gewonnen.
Hoe vaak?
De contest word om de maand georganiseerd. Dit is omdat je anders steeds in de knoei komt met de laatste finale!
Dit betekend dus twee weken ronde 1 , twee weken ronde twee, twee weken finale en twee weken rust
De eerste ronde zal van start gaan in maart. Tot de 2e week van maart kan ingeleverd worden. De week daarop zal de stemming plaatsvinden.
Rondes:
Ronde 1 en ronde twee zijn losse wedstrijden met het zelfde doel namelijk de finale halen.
Als je in ronde 1 verliest is het jammer maar je mag wel gewoon meedoen aan ronde 2.
Dus:
Ronde 1:
Iedereen die wil mag meedoen. Alleen de nummer 1 gaat door voor de finale. De winnaar mag NIET meer meedoen aan ronde 2.
Ronde 2:
Iedereen die wil mag meedoen. Ook gaat hier alleen de nummer 1 door naar de finale
Finale ronde:
Hier strijd de winnaar van ronde 1 tegen de winnaar van ronde 2
Aanmelden:
Als je je wil aanmelden is dat heel makkelijk. Maak je map en volg de regels hieronder.
maps uploaden:
Natuurlijk is het nodig om de maps te uploaden. Dit doe je doormiddel van:
Community center van Mtasa.com
Je moet je wel eerst registreren!
1 De naam van je map moet zijn:
Dus bijvoorbeeld voor de 2e ronde van de allereerste contest een map met omschrijving “Busje komt zo” door de auteur coz :
2 Upload je map
3 In de omschrijving moet in ieder geval staan:
en een omschrijving en toelichting van de map zelf.
4 Stuur de link naar Ikkes en Coz via PB.
Natuurlijk onder vermelding van contestnummer , rondenummer, forumnaam van deelnemer.
Ervoor kiezen deze vier simpele regels niet op te volgen resulteert in afwijzing van inzending !
Beoordelen:
Het werkt natuurlijk allemaal makkelijker als je de maps een keer gedaan heb.
Dit is ook mogenlijk! De deelnemende maps zijn te spelen in de volgende server:
IP:
Poort: 22222
Max. Players: 6
Password: mapcon
Dank aan Coz
*ps geen garantie dat deze server 24/7 bereikbaar is*
Vragen:
Heb je nog vragen? Vraag deze in het daarvoor bestemde topic!
Winnaar:
Voor de winnaar is er een leuke prijs!
Hier Niet Posten
Bewerkt: door Ikkes