February 22, 200620 yr Ik had samen met iemand een wallpaper gemaakt om (mss) op de hardcore website van nosferatu te komen. Ik heb het 3d logo gemaakt. En hij de achtergrond. Klik C&C Plz. Edited February 22, 200620 yr by kaaspizza
February 23, 200620 yr Ik dacht eerst: Dat word een dikke 0. Toen klikte ik op het plaatje om hem groter te maken, toen dacht ik: Dat is een dikke 9.0!
February 23, 200620 yr Met wat gaat bierpizza nogallemaal op de markt komen. Ik vind het mooi, mooie effecten gebruikt Misschien het hoofd ook al wat het wilt voorstellen. Beetje geeler. Voor de rest heb ik geen opmerkingen meer. Een vette 9/10 Greetz Matiscus
February 23, 200620 yr Ik word alleen een beetje gek van die scanlines. Maar die brushes zijn we mooi Heb je misschien een link van die bloedbrush? 9/10
February 25, 200620 yr Mooie! 8,5/10 Aangezien daar achter wat slordigheiden zitten. Edited February 25, 200620 yr by AmsterdamBoy
March 8, 200620 yr Mooi!,Mooie scanlines en mooie kwaliteit en mooie kleur combinatie !!. een 9,2/10 Keep up the good work..Greetz Gio
Ik had samen met iemand een wallpaper gemaakt om (mss) op de hardcore website van nosferatu te komen.
Ik heb het 3d logo gemaakt.
En hij de achtergrond.
Klik
C&C Plz.
Edited by kaaspizza