Jump to content

In welke garage heb jij je favoriete auto's staan? En wat voor vliegtuigen staan bij jou in de hangar van Verdant Meadows?

Geplaatst:
comment_345724

Hoi iedereen!

Waar heb jij jouw favoriete auto collectie opgeborgen?

Dus bijvoorbeeld de auto's die jij het mooiste vind, of je snelste wagens, of je mooiste getunede lowriders,...

En welke auto's heb jij dan in die garage staan?

Ikzelf heb mijn mooiste & snelste auto's geparkeerd in de garage bij m'n vliegveld, Verdant Meadows. In die garage staat nu: Een Banshee, een Turismo, een Slamvan & een Comet.

In de garage van het huis die in Los Santos staat, die ook in de straat staat waar Cesars huis ook is, die ene dichtbij het vliegveld van Los Santos, heb ik mijn lowriders staan. Een mooi getunede Broadway, een Blade (die ene uit de missie 'Cesar Vialpando') en een Remmington, & een Tornado. Allemaal mooi getuned.

In de hangar van Verdant Meadows (mijn vliegveld) staat op dit moment een Seasparrow, mijn privéjet de Shamal, een Beagle & een Baggage :puh:.

Nou ben ik benieuwd wat er bij JOU in je garages staat. ;)

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_750439

mijn favoriete garage is

SF - The garage

2 towtrucks

1 Jester (getuned)

1 stretch

LS - Johnsons House

1 slamvan (getuned)

LS - Euhhh... (huisje aan het stran

1 Monster

en in Verdant Meadows

1 hunter

1 hydra

1 tanker (aanhangwagen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.