Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346198 Ik heb iets leuks ontdekt: demo.acapela-group.com Kies de taal en de spreker, typ wat in en druk op Say it. Je krijgt nu te horen wat je hebt ingetypt. Hier een Nederlandse sample Hier een Engelse sample Ik heb het gebruikt voor GTA2. In plaats van "wasted" hoor je nu "dood". Helaas door een computercrash ben ik het kwijtgeraakt. Ik doe het nog wel eens een keer. Bewerkt: 23 februari 200619 jaren door flitskikker
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346274 Klik gewoon in je configuratiescherm op spraak dan heb je het zelfde alleen dan met ''Microsoft Sam" en in het Engels.
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346281 Ik vind het opzich wel grappig. Jij hebt het op de een of andere manier opgeslagen, hoe doe je dat?
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346290 Haha, moet je die Nederlandse stem eens iets in het engels laten zeggen, hilarisch!!! Andersom is ook lachen... Bijvoorbeeld: This is a tryout. Zegt ze: tis is a trieout!! EDIT:Type dit is in bij de Nederlandse stem: I just wanted to let you know that i don't speak english Man ik kom niet meer bij Bewerkt: 23 februari 200619 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren comment_346365 Haha, je moet het in het Noors Schaap laten zeggen
Geplaatst: 25 februari 200619 jaren comment_348312 Klik gewoon in je configuratiescherm op spraak dan heb je het zelfde alleen dan met ''Microsoft Sam" en in het Engels. Daar moet je dit invullen: duthers duthers duuther dufters bleg! belg rare gasten
Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_348961 hoe sla je die geluiden op dan?? t is echt dike fun
Ik heb iets leuks ontdekt:
demo.acapela-group.com
Kies de taal en de spreker, typ wat in en druk op Say it. Je krijgt nu te horen wat je hebt ingetypt.
Hier een Nederlandse sample
Hier een Engelse sample
Ik heb het gebruikt voor GTA2. In plaats van "wasted" hoor je nu "dood". Helaas door een computercrash ben ik het kwijtgeraakt. Ik doe het nog wel eens een keer.
Bewerkt: door flitskikker