Het betreft een gestroomlijnde versie van de DS die een stuk kleiner is. De omvang is iets minder dan 2/3e van de toch al niet kleine DS en het nieuwe apparaatje weegt 20 procent minder. De maten zijn 133,0 x 73,9 x 21,5 mm, oftewel Dus anderhalve centimeter minder lang, een centimeter minder diep en zo'n 7 milimeter minder hoog.
Evenals zijn grote broer beschikt de DS over twee beeldschermpjes. De D-pad en andere bedieningsknoppen doen hebben meer overeenkomsten met de Game Boy Micro dan met de DS. Door de witte kleur en strakke vormgeving doet het spelconsole een beetje aan de iPod denken
ik ga hem kopen ik heb al een psp en wil ook deze hebben
Nintendo brengt een tweede versie van deNintendo DS uit. De kleinere en lichtere Nintendo DS Lite.
--------------------------------------------------------------------------------
Het betreft een gestroomlijnde versie van de DS die een stuk kleiner is. De omvang is iets minder dan 2/3e van de toch al niet kleine DS en het nieuwe apparaatje weegt 20 procent minder. De maten zijn 133,0 x 73,9 x 21,5 mm, oftewel Dus anderhalve centimeter minder lang, een centimeter minder diep en zo'n 7 milimeter minder hoog.
Evenals zijn grote broer beschikt de DS over twee beeldschermpjes. De D-pad en andere bedieningsknoppen doen hebben meer overeenkomsten met de Game Boy Micro dan met de DS. Door de witte kleur en strakke vormgeving doet het spelconsole een beetje aan de iPod denken
ik ga hem kopen ik heb al een psp en wil ook deze hebben
--------------------------------------------------------------------------------------------
hier nog twee dingen die er voor uitgaankomen :
-een tv tuner ( kan je overal tv kijken bv : in auto
- een internetbrowser ( zoals psp )
hier screens :
-lite
-kleuren
-nog een met game half in
-voorkant
-tv tuner
-internet browser
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bewerkt: door hydra-hunter-cheata