Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_347009

Ja ik zie net ook dat niet alle namen kloppen op die kaart, ik zorg dat dat vlug opgelost wordt.

Maar hier een eigen gemaakt kaartje met de locaties van die auto's. Zie bijlage

Deze auto's staan er wel niet altijd, je moet dan even weggaan naar een ander gebied en dan eens terugkomen. Ze zullen er wel een keer staan.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_368822

ik vind die stomme manchez maar niet ...

ik heb die grind ding al op niveau 10 uitgespeeld en ik heb hem unlocked ik heb er ook al screen shots vna gezien maar ik vind de brommer maar niet in het spel ...

groeten

Bewerkt: door delerious

Geplaatst:
comment_368900

ik heb die grind ding al op niveau 10 uitgespeeld en ik heb hem unlocked ik heb er ook al screen shots vna gezien maar ik vind de brommer maar niet in het spel ...

groeten

Hij staat nu gewoon op dezelfde plaats waar de Sanchez stond in 'Bumps & Grinds'. ;)

Geplaatst:
comment_368946

groeten

Hij staat nu gewoon op dezelfde plaats waar de Sanchez stond in 'Bumps & Grinds'. ;)

thx ^_^ ik heb het spel nu ook juist 100% completed :)

:clown: (zonder speciale mods) ;)

Geplaatst:
comment_368949
thx ^_^ ik heb het spel nu ook juist 100% completed :)

:clown: (zonder speciale mods) ;)

Waar had je die Manchez dan voor nodig? :?

*Edit*

@delerious hieronder: ah zo, hij rijdt ietsje sneller en ziet er wat opgefokter uit, verder is er niet zoveel speciaals aan. :N

Bewerkt: door VforV

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.