Geplaatst: 24 februari 200619 jaren comment_346933 Hallo iedereen, ben nieuw hier en heb gelijk al een vraag :$.Heeft iemand een map waar ik de locatie's ken vinden waar auto's staan.Alvast bedankt!
Geplaatst: 12 juni 200618 jaren comment_439296 bedoel je die bij je Save-house? zet hier gewoon een Ziekenwagen tegen aan dit is het makkelijkste voertuig voor op muurtjes te klimmen je kunt er zonder andere wagen op klimmen: hij is redelijk hoog
Geplaatst: 12 juni 200618 jaren comment_439517 En als je het dak van het benzinestation bedoelde: gebruik dan ook een Ambulance. Je plaatst de Ambulance achteruit een deel op het hogere muurtje zodat je met de voorkant naar de crusher kijkt. Spring dan op de Ambulance en zo op het dak.
Geplaatst: 13 juni 200618 jaren comment_439837 En als je het dak van het benzinestation bedoelde: gebruik dan ook een Ambulance. Je plaatst de Ambulance achteruit een deel op het hogere muurtje zodat je met de voorkant naar de crusher kijkt. Spring dan op de Ambulance en zo op het dak. hier heeft Dizzee me een keer goed me geholpen (als het deze was ): Mijn manier: Je plaatst een ambulance eerst op de manier zoals in de screenshot; Dan doe je zoals in het filmpje: Hopelijk lukt het je nu.
Hallo iedereen,
ben nieuw hier en heb gelijk al een vraag :$.Heeft iemand een map waar ik de locatie's ken vinden waar auto's staan.Alvast bedankt!