Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eerste Sig

Eerste Signature die ik ooit gemaakt heb.

untitled1copy1xi.jpg

Alleen de Tekst is minder.

Update :

untitled2copy6uq1.jpg

Txt is beter denk ik !

Raten Plz . :*D

Edited by .Tales.

Featured Replies

voor de eerste sig die je hebt gemaakt vind ik het wel een 9 waard

lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen ) mooiie achtergrond uitgerekte rende :puh:

maar dat hort er ook bij

9.0

lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen )

Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst.

Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling.

7/10

lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen )

Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst.

Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling.

7/10

Nou laat jou eerste sig maar zien dan

lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen )

Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst.

Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling.

7/10

Nou laat jou eerste sig maar zien dan

Eh, sorry? Ik geloof dat je me een beetje verkeerd hebt begrepen, ik zei sommigen, niet ik.

Sorry voor het misverstand.

ow srry

maar in de tut van froodoo staat dat je over je render moet brushen

ik vind het juist mooi staam

maar doei

groetjes van mpp

check de mijne dan maar, deze is ook 1 van mijn 1e zelf gemaakte sigs :)

ow srry

maar in de tut van froodoo staat dat je over je render moet brushen

ik vind het juist mooi staam

maar doei

groetjes van mpp

Je hoeft niet alles volgens tutorials te doen, een beetje anders is ook wel weer leuk ;).

De sig: jammer dat je de render hebt uitgerekt tales, maar voor de rest is het zeer goed gelukt. Zeker omdat het je eerste sig is.

Mijn rating: 7.3 (geen hoog cijfer omdat het je eerste sig is, een sig blijft een sig ;)).

  • Author

ik wil ook niet dat er hoge punten worden gegeven omdat dat mijn eerste sig is !

Thx iedereen ! :klap:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.