Jump to content
Geplaatst:
comment_347181

Hallo!

Ik was net op internet op aan het zoeken "Rockstar", en kwam daardoor op de website van Rockstar north, waar staat dat ze de makers zijn van de gta serie.

'Nou oké' zou je zeggen, maar daarnaast staat van 'join the family' en dat ze mensen nodig hebben. Dat zou best wel eens temaken kunnen hebben met een nieuwe gta. Dus als je wil helpen aan de nieuwe gta, meld je dan aan! maar ze zoeken dus nog mensen om een nieuwe gta te maken(?).

Dit "soort"mensen zoeken ze:

-environments artists, wat volgens mij moddellen en texturen van gebouwen is.

-vehicle artists, wat moddeller voor voertuigen is (dan zou 't nog best wel eens kuinnen kloppen dat er

ongeveer 350 verschillende auto's komen als ze er nog wat mensen voor zoekken).

-level disigners, wat het maken van 't landschap is.

-Network progammer, war misschien betekent dat de nieuwe gta een (betere) multiplayer heeft.

(gevonden op Rockstar North)

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_382191
Level designers zijn missie-ontwerpers, daar ga ik maar voor solliciteren :clown: .

Level designers, zijn de mensen die de omgevingen, gebouwen, wegen, etc. voor in de spelwereld maken. Diegenen die missies maken worden genoemd: mission designers.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_391484

allereerst: bovenstaande post if nogal veel Off Topic

Tweede: dat bericht dat ze mensen zoeken staat daar al lang!

San andreas was net 3 maanden uit, en toen stond het er ook al. Het is dus zeker geen teken dat ze nog niet ver zitten met de nieuwe GTA.

Maar ik zou het wel vet vinden, maar dan moet je naar engeland verhuizen, anders mag je daar niet gaan werken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.