Geplaatst: 24 februari 200619 jaren comment_347222 Ik hoor overal over lijken in de woestijn bij de legerbasis ,, Maar ik kan ze niet vinden Kan iemand met een kaartje ofzo latenzien wa die lijken liggen ?
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371306 Het zijn wel degelijk lijken. In het filmpje "The Introduction" van SA, zie je Toreno en Mike die "zakken" dumpen in dat gat. Normaal vuilnis wordt niet zomaar ergens gedumpt, dat lever je in bij de vuilnisdienst . Het wijst er iig allemaal op dat het iets bijzonders is, ik weet zelf bijna wel zeker dat dit lijken zijn. Ga alsljeblieft niet moeilijk doen, miljoenen mensen kennen dit al, en tot zover ik weet was iedereen het er wel over eens dat dit lijken waren, dus om daar nou over te gaan discusseren lijkt me een beetje onnodig.
Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371742 OK, ik weet ook wel dat het lijken moeten voorstellen, ik zeg 'zeur' alleen dat dat niet perse hoeft, de post waarin ik dat het eerst zij bedoelde ik het meer terloops. Overigens; In the introduction wordt volgens mij een zekere 'mickey' gedumpt zodat Ken Rosenburg zijn baan over kan nemen, je ziet dus ook maar 1 persoon die gedumpt wordt, in het gat liggen er 6 Nog niet al het 'mistery' is weg. Owja: afval kan je ook illegaal storten omdat je anders bijvoorbeeld de kraak moet laten komen en dat kost geld, reden genoeg om het ergens te dumpen
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373847 dat zijn degelijk lijken in die zak. wel leuk hoe ze in de introduction die lijken begraven. dan maken ze eerst een gat en stoppen die lijken erin
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376886 ik weet het niet zeker maar volgens mij had ik een keer gelezen op gtagames.nl dat het verbrande lijken waren :$
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376913 Tsja als het lijken zijn, zie je niet of ze verbrand zijn aangezien 'ze' in (vuilnis!)zakken zitten he.
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376942 ze zijn gewoon dood gemaakt met geweren en gedumpt door zegezegd de ice cold killer maar of het echt zo is weet ik niet
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_376954 Het is niet de killer, de killer bestaat waarschijnlijk niet eens. Het zijn gewoon die mensen die in dat filmpje zijn te zien, toreno en nog iemand zijn dat volgens mij.
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377046 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ?
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377108 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? Die naam heeft iemand gewoon verzonnen, aan de hand van de verrichte prestaties die de moordenaar gepresteerd heeft. Degene die ze 'vermoord' zou hebben moet wel heel gek zijn, aangezien hij zes mensen vermoord zou hebben, en die in een gat gedumpt heeft vlakbij de geheime legerbasis (Area 69).
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377119 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? Die naam heeft iemand gewoon verzonnen, aan de hand van de verrichte prestaties die de moordenaar gepresteerd heeft. Degene die ze 'vermoord' zou hebben moet wel heel gek zijn, aangezien hij zes mensen vermoord zou hebben, en die in een gat gedumpt heeft vlakbij de geheime legerbasis (Area 69). eyz, er is een missie genaamd: ''Ice Cold Killer''. mensen hebben het waarschijnlijk daarvan afgeleid, maar zo zijn er wel meer namen zoals; "Leather Face''. maar er is altijd nog geen duidelijk bewijs dat 1 van de 2 bestaat... als je even met via de zoekfunctie een naam intypt kom je er genoeg over te weten, of even via google. grtz, Cesar SA
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377123 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? dat heeft iemand gewoon verzonnen die naam. waarschijnlijk omdat diegene die ze 'vermoord' zou hebben, gek moet zijn omdat hij 6 mensen vermoord zou hebben en die in een gat gedumpt vlakbij de geheime legerbasis (area 69) daarom heeft iemand de 'ice cold killer' als naam verzonnen daarvoor. eyz, er is een missie genaamd: ''Ice Cold Killer''. mensen hebben het waarschijnlijk daarvan afgeleid, maar zo zijn er wel meer namen zoals; "Leather Face''. maar er is altijd nog geen duidelijk bewijs dat 1 van de 2 bestaat... als je even met via de zoekfunctie een naam intypt kom je er genoeg over te weten, of even via google. grtz, Cesar SA Ja, dat weet ik wel. Ik heb San Andreas ook al heel lang (sinds PS2 release), en ik ken ondertussen alle Easter Eggs al wel hoor.
Ik hoor overal over lijken in de woestijn bij de legerbasis ,, Maar ik kan ze niet vinden
Kan iemand met een kaartje ofzo latenzien wa die lijken liggen ?