Hey ik heb de Super Joy Box 9 gekocht het is een adapter voor je Xbox-Controller die er voor zorgt dat je je Xbox-Controller in je USB port kan steken het werkt perfect en was maar 7 euro het Rumble Effect doet het ook (trilfunctie) alleen niet alle games ondersteunen het (GTA:SA helaas niet) ik speel nu ook MTA:SA er mee en ik vlieg nu stukken beter Het instellen in GTA:SA gaat wel een beetje raar (in NFS:Underground 2 probleemloos) In de uitgebrijdere racegames zoals NFS:Underground 2 doet het Rumble effect het wel het is echt super vet om er mee te gamen
Het is dus een apparaatje dat er voor zorgt dat je PC denk dat je Xbox-Controller een joypad is
P.S. ik had hem van E-Bay gloed nieuw dus in de winkal kan hij best wel duurder zijn
Hey ik heb de Super Joy Box 9 gekocht het is een adapter voor je Xbox-Controller die er voor zorgt dat je je Xbox-Controller in je USB port kan steken het werkt perfect en was maar 7 euro het Rumble Effect doet het ook (trilfunctie) alleen niet alle games ondersteunen het (GTA:SA helaas niet) ik speel nu ook MTA:SA er mee en ik vlieg nu stukken beter
Het instellen in GTA:SA gaat wel een beetje raar (in NFS:Underground 2 probleemloos) In de uitgebrijdere racegames zoals NFS:Underground 2 doet het Rumble effect het wel het is echt super vet om er mee te gamen 
Het is dus een apparaatje dat er voor zorgt dat je PC denk dat je Xbox-Controller een joypad is
P.S. ik had hem van E-Bay gloed nieuw dus in de winkal kan hij best wel duurder zijn
er zit software bij maar ik heb andere software gebruikt.
Mijn cijfer: 8 omdat het wel een groot ding is niet makkelijk weg te stoppen
Bewerkt: door T@rget