Geplaatst: 24 februari 200619 jaren comment_347630 hey iedereen! Zoals julie zien ik zit ALWEER vast. ik heb deze 2 missies nu al heeeel veel keer geprobeert maar ze lukken me ECHT niet... zou iemand AUB deze 2 missies kunnen uithalen? (heb V2 en in de garage d8 ik dat een goeie auto stond, ik hoef hem niet perse terug te hebben hoor ) grtz kristof01 GTASAsf4.b
Geplaatst: 25 februari 200619 jaren Auteur comment_347993 Ik wil wel hoor wat zou ik toch zonder jou moeten beginnen! ik denk dat ik dan nog altijd in LS zat
Geplaatst: 25 februari 200619 jaren comment_348093 Naja, je had Air Raid van Zero niet gehaald. Maar wees niet tereurd want ik heb de tot en met Suply Lines van Zero gehaald. Dus de missies gehaald: De beloning van Air Raid was $3000,- en de beloning van Suply Lines was $5000. Verder geen cheats of mods gebruikt. Voor de missie 555 We tip had ik geen beloning gekregen, maar er zit nu wel een Valetsuit in je warderobe.Veel succes verder! Bewerkt: 25 februari 200619 jaren door Ruurd31
hey iedereen!
Zoals julie zien ik zit ALWEER vast. ik heb deze 2 missies nu al heeeel veel keer geprobeert maar ze lukken me ECHT niet...
zou iemand AUB deze 2 missies kunnen uithalen?
(heb V2 en in de garage d8 ik dat een goeie auto stond, ik hoef hem niet perse terug te hebben hoor
)
grtz kristof01
GTASAsf4.b